• Pinkgrape

Visa ert vigselprogram?

Någon som har lust att visa sitt vigselprogram? :)

Vill gärna ha all inspiration jag kan få! Tack.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa ert vigselprogram?
  • Pinkgrape
    Melóra skrev 2011-05-22 00:11:04 följande:
    Google är din vän....

hem.passagen.se/majeda/mall.htm
    Javisst, men jag skulle ändå gärna vilja se, om någon vill dela med sig, hur de blivande brudarna här valt att pyssla ihop sina :) Det brukar vara så fina saker :)
  • Niini

Vi hade
    namn & Namn
    Datum
    Kyrka

*Bild på våra ringar*

• MrsT2011

Här kommer lite inspiration från en riktig traditionalist! =) Har suddat våra namn, skrev förnamnen på framsidan. Tycker vitt och silver är jättevackert, och texten är inte lika mes-färgad i verkligheten utan passar perfekt till den silvriga ramen och den blänkande mittdelen på blomman.
  • Pinkgrape
    MrsT2011 skrev 2011-05-22 11:39:14 följande:

Här kommer lite inspiration från en riktig traditionalist! =) Har suddat våra namn, skrev förnamnen på framsidan. Tycker vitt och silver är jättevackert, och texten är inte lika mes-färgad i verkligheten utan passar perfekt till den silvriga ramen och den blänkande mittdelen på blomman.
    Tack :) Jättefint är det. Enkelt, men väldigt fint :D Jag är själv mer förtjust i sådant som ser enkelt och stilrent ut.
  • MrsT2011
    Pinkgrape skrev 2011-05-22 19:39:57 följande:
    Tack :) Jättefint är det. Enkelt, men väldigt fint :D Jag är själv mer förtjust i sådant som ser enkelt och stilrent ut.
    Tack så mycket! Just till vigseln känns detta så himla bra, sen är det ju kul att kräma på lite mer när man gör festprogrammen! =)
  • Pinkgrape
    MrsT2011 skrev 2011-05-23 09:29:15 följande:
    Tack så mycket! Just till vigseln känns detta så himla bra, sen är det ju kul att kräma på lite mer när man gör festprogrammen! =)
    Jamen precis, då kan man ta ut svängarna lite mer :) hehe
Svar på tråden Visa ert vigselprogram?