Tänka positivt
Sitter och krånglar med programmering (skolan) och kom på att det är den 12:e idag (22 månader med killen) och dessutom har jag fått paket och sett hur min studentmössa kommer se ut
Bra musik nu och lösa problem så är dagen gjord!
Sitter och krånglar med programmering (skolan) och kom på att det är den 12:e idag (22 månader med killen) och dessutom har jag fått paket och sett hur min studentmössa kommer se ut
Bra musik nu och lösa problem så är dagen gjord!
Gick upp imorse, kom ihåg precis allting jag skulle göra (utan en lista) Kändes för bra för att vara sant och på vägen ut till skolan kom jag på vad det var jag hade glömt. Tampongjävel ^^ Inga problem, sätter i en i skolan och inget hade läckt!
Ursäkta alla detaljer men det gjorde min dag! Sen ska man få paket när jag kommer hem också!
Man får vara grinig!
Vaknade och var skitseg, killen kommer upp med en cupcake och dagen är gjord
Min syster har väldigt lätt för sig att bli arg, vilket mina föräldrar skyller på tonårstiden. Saken är den att det händer ofta, alldeles för ofta och är alltid över något litet som att man ber henne plocka undan efter sig i köket, om det står saker framme (kan vara en bytta med socker och hon får fnatt).
Försöker säga till mig själv att det går över, men gör det de? Själv tycker jag hon ska byta p-piller för det har varit såhär sen hon började med det...