• mysan33

nu har det hänt

Igår hände det. Jag blev kidnappad och fick börja dagen med en  helt underbar ansiktsbehandling och makeup. sen bar det vidare till en park där vi åt lunch och hade det mysigt. blev även lite vin i värmen=) sen var de naturligtvis tvungna att spöka ut mig lite med krona och slöja sen bar det av mot stan där jag fick en lista på saker att fotografera. verkligen kul och inte alltför pinsamt. efter det blev det glass och bilfärd mot nya mål.
    hamnade på ett glasbruk där jag själv skulle få testa på att göra saker=) jättekul,varmt och lite farligt. gjorde fåglar fiskar hjärtskålar, vas och en dildoSkrattandehaha jag trodde han skämta med mig när han frågade om jag ville glöra en. men kul var det. sen bar det av hem till en kusin där vi hade grillfest och vi dansade långt in på natten, det var en helt fantastisk dag. så kul att de hade gjort allt detta för mig.

• Svar på tråden nu har det hänt
  • t heart f

Åh va underbart det lät!! Skrattande
    En riktigt mysig möhippa!

• meah2000

Lät som en riktigt rolig dag/kväll

• Always And Forever87

Det lät som en härlig möhippa!

• mysan33

japp kan nog säga att det var en av de roligaste dagarna i mitt liv=)

• Hemligt ( fast inte längre)

Hej!

Sitter här och letar roliga aktiviteter till en möhippa framöver och såg att du fått i uppdrag att fota lite olika saker.
    Detta lät som en rolig grej, får man lov att fråga vad listan med fotoobjekt innehöll?

/L

Svar på tråden nu har det hänt