Inlägg från: durrasflikka |Visa alla inlägg
  • durrasflikka

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

1.15 carat sammanlagt. På bilden är de i 18 k vitguld men jag ska ha dem i platina. Ebay köp. Har ännu inte fått dem, men väntar med spänning på dem. Har en annan förlovningsring nu men vi ville båda byta ut dem.
  • durrasflikka
    chabar skrev 2011-10-31 12:15:25 följande:
    Åhå! Jag har också funderat på ebay- köp, kan du rekommendera säljare?
    Jag rekomenderar verkligen my-diamonds. Super trevliga och duktiga.
  • durrasflikka
    Fröken Sassa skrev 2011-11-28 09:55:00 följande:
    Nu har jag äntligen fått hem min fina vigselring (i lagom tid sådär 2 veckor innan bröllopet ;))
    Är så sjukt nöjd, den är verkligen superfin på fingret och glittrar som bara den.
    Tack för för tips och inspiration här från forumet. Kram!

Den liknar den ena jag ska ha sen. =)

Visa bild.JPG i bildspel

• durrasflikka
    Fröken Sassa skrev 2011-11-29 17:23:16 följande:
    Durrasflikka jag kan inte se din ring men jag är toknyfiken :)
    Konstigt för jag ser själv bilden. Annars kan du klicka under mitt nick där det står visa endast dör jag har laggt upp bild på dem tidigare.. =) Men testar såklart igen först.
    Visa bild.JPG i bildspel
  • durrasflikka
    Fröken Sassa skrev 2011-11-30 10:50:21 följande:
    Alltså måste vara något freaky med min dator för jag ser ej den där bilden men hittade dina tidigare inlägg iallafall! Vilka SNYGGA ringar du har! Fint med en tunn likadan till bredvid prinsess-ringen ;) Jag har en helt slät vitguldsring som förlovningsring men den missade jag visst att ta på av bara farten ;)
    De är köpta samtidigt så de är verkligen gjorde för att vara tillsammans. =) Bra att du hittade de andra bilderna iaf. =)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011