• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Kakform

Vitt guld med tre diamanter (vigselringen) och en diamant (förlovningsringen)
  • Amejuli
    Kakform skrev 2011-07-05 20:30:56 följande:

Vitt guld med tre diamanter (vigselringen) och en diamant (förlovningsringen)
    Riktigt fina!!!
  • Loche
    izredam skrev 2011-07-05 19:47:16 följande:
    åh, tittade där och de hade en typ sån i rött guld i alla fall - såg superfint ut. Har hört mycket bra om nordstans guld också så det kan mycket väl bli en ring därifrån sen, men jag får nog göra om den lite i alla fall är jag rädd (tror att jag behöver spegelvända ringen liksom - men min förlovningsring kommer nästa onsdag, så innan dess behöver jag ju knappast oroa mig över vigselring xD)
    Ja, Nordstans är superbra. Väldigt tillmötesgående och kanonservice. Flera av våra vänner har köpt sina ringar där åxå och alla är lika nöjda. Lycka till med din! :)
  • Emblas Mamma

Så här blev min älskade prinsessring i vitguld till sist,
    självklart mycket finare i verkligheten :)
    Man ser även spetsen av stenen i mitten på nära håll unerifrån och från sidan! Älskar den detaljen! :D
    Nu funderar jag på att sätta i diamanter i förlovningsringen och täcka mitten med det.
    Får bli på årsdagarna :)

(jag kan väl ändå få lite cred för att jag lyckades sluta bita på naglarna och slapp betala jättedyr förlägning! Är stolt över mig själv )

Våra tillsammans:

• danicalifornia

detta är min vigselring!
  • Gwennie
    danicalifornia skrev 2011-07-06 09:57:49 följande:

detta är min vigselring!
    Så fin!
    Försökte hitta något liknande i titan, men det var stört omöjligt. Den där kommer du att trivas i, tror jag :)
  • Monella

Jag har tre ringar i vitt guld från Hands Of Sweden. Den släta är min förlovningsring, den smala alliansen i mitten fick jag när vår son fyllde 1 år och enstensringen är min vigselring. På alliansringen har jag låtit gravera in vår sons födelsdata, i förlovningsringen står det "Per sempre" (För alltid).

När vi började titta på ringar så "visste" jag att jag skulle ha en infälld sten, absolut inte något så opraktiskt som en stor sten uppepå som skulle fastna i allting... :) Men oj vad förälskad jag blev första gången jag såg ringen Princess! Och så fick det bli. Jag älskar mina ringar och glädjs varje dag!
  • marimekko86

Min vigselring kom för två dagar sedan Den är sagolik.! Har visat en bild tidigare på en likadan ring, men här är min riktiga ring.!!! Den tindrar och glittrar och jisses vad jag längtar tills jag får bära den varje dag.!

• Invincible

Vi hämtade min vigselring på Artinians Juveler igår! Han har fått slita med den som bara tusan, men OJ vad nöjd jag är! Solitären är min förlovningsring, alliansen får jag ha på mig från och med 10 september! :)

http://www.brollopstorget.se/hem/invincible/gallery/phppywheu.jpg

And tonight we can truly say - Together we are invincible
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011