• lovis80

En eller två vigselringar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En eller två vigselringar?
  • Pinkgrape

Haha röstade på den tomma mitt mellan de andra, för vi kommer ha en ring till brudgummen och två ringar till mig :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • sollan

Både jag å m2b kommer få varsinn vigselring ti våra förlovningsringar =)

• BlackWIngedAngel
    Pinkgrape skrev 2011-05-23 19:39:43 följande:
    Haha röstade på den tomma mitt mellan de andra, för vi kommer ha en ring till brudgummen och två ringar till mig :)
    Kommer du ha två vigselringar? Ovanligt!
  • Pinkgrape
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-23 20:52:21 följande:
    Kommer du ha två vigselringar? Ovanligt!
    Ja, fast det kommer ju se ut precis som för de som har en förlovningsring och en vigselring och det är ju vanligt.
  • BlackWIngedAngel
    Pinkgrape skrev 2011-05-23 21:14:31 följande:
    Ja, fast det kommer ju se ut precis som för de som har en förlovningsring och en vigselring och det är ju vanligt.
    Ni har inga förlovningsringar alltså? Vad kommer det sig att ni har valt att göra så? (Om man får vara så nyfiken)
  • Pinkgrape
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-23 21:35:35 följande:
    Ni har inga förlovningsringar alltså? Vad kommer det sig att ni har valt att göra så? (Om man får vara så nyfiken)
    Vi har/hade förlovningsringar, men inte som används. Ingen av oss tyckte att det var speciellt viktigt, så vi köpte ett par billiga i titan. Min blivande kan inte ha smycken på jobbet, så en dag tappade han sin när han hade den i fickan. Min ring var för stor och obekväm, men vi blev inlagda på sjukhus med dottern så vi hann inte byta den. Jag bestämde mig då för att rama in den, så den hänger på väggen i vardagsrummet istället. Där får den gott stanna!

När vi nu ska gifta oss, så ville jag gärna ha två ringar, så då fick det bli två vigselringar helt enkelt :)
  • moonlightgirl

Jag klickade på en ring till oss var med det menade jag att vi båda två har en förlovningsring och vi båda vill ha en ring till.  =)

• lovis80

Även vi kommer att ha två ringar till vigseln. Just nu var det ju otroligt jämnt i omröstningenGlad

• capobranco

Röstade oxå på mitten då jag ska ha två ringar och blivande mannen en. Vi köpte så billiga ringar när vi förlovade oss och de har nu blivit repiga och fula att vi bestämmde oss för att byta ut dem + en vigselring till mig

• Syrinx

Min blivande vill bara ha en ring, så det blir en ring till bruden för oss. Så kan den dessutom bli lite mer påkostad, tycker fästmannen

• MeahJ

Jag röstade på mitten.
    Vi har inte bestämt än hur vi kommer att göra.
    Då vi har väldigt speciella förlovningsringar så kommer vi nog köpa nya till vigseln då vi inte hittat nån som passar tillsammans med vår förlovningsring Glad

Svar på tråden En eller två vigselringar?