Ni med barn, bestämmer ni näbben och marskalkens kläder
eller får de vara med och välja? mina barn är 8 och 9 år och kanske inte vill gå klädda hur som helst
eller får de vara med och välja? mina barn är 8 och 9 år och kanske inte vill gå klädda hur som helst
Mina näbbar har fått vara med o bestämma, de är 5, 7, 10 och 11 år. Jag hade föredragit några enklare klänningar men de vill allihop ha stora puffiga "bakelser" med underkjol o hela fadderattan så så blev det...de var så lyckliga när vi provade dom i helgen så det sken om dom
marskalken?? Han får väl bestämma en del själv...svårt o bestämma helt åt en vuxen man...där har jag bara sagt färgen på västen, sen har han själv ordnat kostym o så.
Min dotter är bara 4,5år, men hon var själv varit med och bestämt klänning. Vi hittade en jättefin på Lindex som vi båda gillade :)
Vår son kommer vara 20 mån vid bröllopet, så vi har helt bestämt hans. Även brud0näbben som kommer vara 2,5 år har vi i samråd med hennes föräldrar bestämt kläderna till.
Sen får man ju se om de ens är sugna på att gå in i kyrkan eller om de kommer röja runt mest, men det är lite av charmen kan vi känna.
Vår brudnäbb är min blivandes systerdotter, och där har jag pratat med mamman. Känner tjejen också så jag har ganska bra koll på vad hon gillar... Nu hänger klänningen i garderoben och jag hoppas att hon kommer känna sig som en prinsessa på våran dag!
Vår brudnäbb är min blivandes systerdotter, och där har jag pratat med mamman. Känner tjejen också så jag har ganska bra koll på vad hon gillar... Nu hänger klänningen i garderoben och jag hoppas att hon kommer känna sig som en prinsessa på våran dag!