• Zelmah

Vad tycker ni om vår bröllopssida?

Ja, som rubriken lyder...

Har knåpat med vår sida som nu nästan är klar. I slutet av veckan skickar vi förmodligen iväg inbjudningarna så jag har lite till tid att justera och lägga till info.

Funderar på att ta bort RSVP-fliken, vi kommer nog bara ha o.s.a via mail, sms o tele. Ska vi ha RSVP på hemsidan måste jag sitta och lägga in gäst för gäst en i taget i en registreringslista o det känns lite meckigt och tidskrävande...

På sevärdheter ska jag lägga till lite grejer, där finns inget ännu.

Vad tycker ni om sidan? Kul? Dålig?

annaochmats.projectwedding.com

• Svar på tråden Vad tycker ni om vår bröllopssida?
  • Melóra

Jag tycker den är jättefin; personlig och rolig. Snygga foton Glad 

• Zelmah

Vad kul att du tycker den är fin :) vi ville gärna få en personlig känsla över den  så det var ju roligt att du tyckte att den var det :)

Ja, jag tycker det är kul med lite bilder så! Kankse ska slänga in några fler i sliden om jag hittar nåt kul. Har inga nyare foton med där och inga äldre än 5 år heller. Får se om jag lyckas gräva fram nåt mer kanske. nu när man suttit med detta märkte vi att det är så få bilder med oss båda tillsammans på, de flesta bilder har man liksom tagit på varandra. Lite synd men så e de..

• Zelmah

inga fler som har åsikter? När det är tyst brukar det inte vara bra... hehe...

• emzerus83

jag tyckte den var väldigt fin o ROLIG :) Det är skrivet med humor :) Kul att man fick läsa om hur ni träffades och också att ni berättar om den andra!!

• 1700tal

Hehe, vi har oxå en projectweddingsida med exakt samma mall så jag tycker förstås den är jättesnygg! Skrattande

• förlovadflicka

Den var jättefin och bra :) Vår har inte alls lika mycket innehåll, vet inte vilken av våra gäster som skulle läsa så mycket, men ni känner era gäster bäst :) 

• Zelmah

Kul med lite åsikter!

Nej, alla kanske inte orkar läsa allt men jag hoppas att de orkar läsa det viktigaste, om festen och vigseln... visst kan man korta ner där och skriva mer styltigt men då blir det så mkt info som försvinner med.. och det personliga... Jag har alltid haft det problemet att jag skriver för långt och för mkt haha!! Har opponering på min c-uppsats imorrn och den ska ligga på 80 000- 100 000 tecken men min ligger på drygt 109 000 tecken... får skylla på att referenssidan o innehållsförteckningen bara de ligger på 7000 tecken... inte för att jag tror att det kompenserar men ändå...

• förlovadflicka
    Zelmah skrev 2011-05-24 12:25:45 följande:
    Kul med lite åsikter!

Nej, alla kanske inte orkar läsa allt men jag hoppas att de orkar läsa det viktigaste, om festen och vigseln... visst kan man korta ner där och skriva mer styltigt men då blir det så mkt info som försvinner med.. och det personliga... Jag har alltid haft det problemet att jag skriver för långt och för mkt haha!! Har opponering på min c-uppsats imorrn och den ska ligga på 80 000- 100 000 tecken men min ligger på drygt 109 000 tecken... får skylla på att referenssidan o innehållsförteckningen bara de ligger på 7000 tecken... inte för att jag tror att det kompenserar men ändå...
    Mm, min m2b kanske är lite yrkesskadad, har hållit utbildningar i hur man ska utforma hemsidor och sånt, så blir inte alltför mycket text :P 
  • 1700tal
    Zelmah skrev 2011-05-24 12:25:45 följande:
    Kul med lite åsikter!

Jag tror gästerna uppskattar att det inte är uppstyltat och bara ren info. Lite personligt i detta fall är nog bara roligt och kul med lite bilder på er oxå! Jag har oxå lätt att sväva ut men vår sida blir på 3 språk så det blir mest praktiskt. Mkt långväga gäster (även de svenska) så då är det bra att man inte behöver dra allt på telefon 100 ggr. Skrattande
  • Zelmah

Ja vi har med en del långväga gäster och de kan nog ha mkt praktiska frågor då de aldrig ens varit i den stad vi ska gifta oss i. Bra då att skirva ut så mkt info som möjligt så man slipper skeda med telefonen varje kväll efter jobbet hehe...

Sen känns ju sidan som en slags försmak av vilken anda festen blir i. Det kommer ju vara avslappnat och personligt hela vägen och då vill jag även att det ska lysa igenom på hemsidan och i inbjudningarna som är handgjorda. Vår fest blir liksom ingen strikt och formell 3-rätterssittning vilket man oxå förstår när man läser. Jag vill att gästerna ska känna en laidback, glad och avslappnad känsla som försmak :)

• t heart f

Kanon tycker jag! Vacker, roligt och personlig!Glad

• Chicita

Fint Glad 

Jag har samma problem med att banta ner text, men jag tror att jag har lyckats relativt efter många omskrivningar *S*

Svar på tråden Vad tycker ni om vår bröllopssida?