• MissNina

Vad tycker Du om

dessa klänningar??

• Svar på tråden Vad tycker Du om
  • Äppelkärna

Jag tycker att den första är riktigt vacker. Klassiskt fin.
    Den andra känns som en klänning som skulle vara grymt snygg och häftig på rätt brud, men skulle det varit min stil hade jag personligen kanske inte valt en kyrklig vigsel. Men jag är lite småpryd också Flört

• Anna B

Tvåan är fin. Men den ser lite genomskinlig ut i livet? Om den inte var det, och kanske var lite längre fram så hade den varit såå snygg. Tycker jag :)

• teddy

den första är jättefin! enkel men ändå me lite detaljer!
    den andra e jättehäftig, bakifrån... men i min smka för kort fram! fast har du snygga ben så! ;) 

• moonlightgirl

Jag gillar klänning nr 1 bäst.

• Tittij

Ettan är jättetrist. Ser ut som alla andra klänningar. Låt mig gissa att det är en Maggie Sottero? Blää
    Tvåan är cool! Sticker verligen ut och påminner en hel del om Allt om Bröllops chefredaktörs klänning som designades av Lars Wallin: http://www.birgersdotter.com/privat/blogg/?blogitem=10666

Jag hade inte valt nån av dem dock.. Även om tvåan är häftig och sticker ut så är den nog lite "too wild and crazy" för min smak. Bröllopsbilderna ska man ju ändå ha kvar hela livet, och jag vill inte sitta och skratta om 15 år och undra hur sjutton jag tänkte  

• Zelmah

det var ju verkligen två helt totalt olika stilar. Dag och natt typ. Trist eller galen. Men ärligt så gillar jag ingen av dem.

• Loche

Ettan ser ut som de flesta brudklänningar tycks göra nu mera,,, synd att inte tillverkarna kan variera sig mer i modellerna, tycker jag. Den är vacker, visst, men ack så vanlig.

Tvåan är skithäftig! Skrattande Men inte en klänning som man kan ha på vilket bröllop som helst, med vilka gäster som helst. Min gamla mamma hade dött, haha! Funkar inte på kyrkbröllop ö h t, tycker jag.

• Sebastiána

Ingen av dem är min stil, men om jag ska välja tycker jag bäst om den första.

• niamh

Jag är inte så förtjust i de där typiskt klassiska klänningarna, så min röst faller på tvåan även om det inte är en klänning jag skulle välja själv. Den ser lite naken ut vid magen på något sätt, är den genomskinlig där? 

• Moemoe

Jag har en asymentrisk klänning som är kortare fram, men den är lite längre än nr 2 på bilden. Så jag tycker det är snyggt. :)

Svar på tråden Vad tycker Du om