• gumsango

Hjälp!!! Måste ha ett ärligt råd...

Ska vara toastmadame på ett bröllop i okt.. Klädkod: Mörk kostym.. Har sett en skit snygg Rocka billy klänning som är svart med vita prickar på, halterneck med en svart rosett i ryggen. Med underkjolen står den ut litegrann. Vill sticka ut då jag ska vara toastmadame, tänkte då att min partner skulle ha en prickig slips för att matcha mig. Kan man verkligen ha en svart vit klänning? Vill ju inte heller stjäla allt för mycke uppmärksamhet från bruden... Snälla ärliga svar... Vill inte göra bort mig..

• Svar på tråden Hjälp!!! Måste ha ett ärligt råd...
  • Strawberry

Jag skulle bara tycka det var ett kul inslag på mitt bröllop MEN ¨fråga helt enkelt vad brudparet har för åsikt. Ingen brud är den andra lik och det jag älskar hatar någon annan osv..

Men låter riktigt snyggt!

• Sebastiána
    gumsango skrev 2011-05-25 00:44:19 följande:
    Ska vara toastmadame på ett bröllop i okt.. Klädkod: Mörk kostym.. Har sett en skit snygg Rocka billy klänning som är svart med vita prickar på, halterneck med en svart rosett i ryggen. Med underkjolen står den ut litegrann. Vill sticka ut då jag ska vara toastmadame, tänkte då att min partner skulle ha en prickig slips för att matcha mig. Kan man verkligen ha en svart vit klänning? Vill ju inte heller stjäla allt för mycke uppmärksamhet från bruden... Snälla ärliga svar... Vill inte göra bort mig..
    Fråga brudparet! Prickig rockabillyklänning passar inte för klädkod Mörk kostym tror jag.
Svar på tråden Hjälp!!! Måste ha ett ärligt råd...