• fialia

var hittar jag presenter till nyckelpersonerna?

Hej!

jag letar efter lämpliga presenter till de personer som gjort extra mycket för att hjälpa till med bröllopet. Till tjejerna har jag funderat på armband med berlocker på och till killarna manschettknappar (vilket känns grymt tråkigt).

Var hittar jag snygga armaband till lagpm pris?
    Gärna berlocker som kan graveras (stansas)
    Tips på andra presenter än manschettknappar till killarna?

TAck tac

• Svar på tråden var hittar jag presenter till nyckelpersonerna?
  • Kattpoet

Vad ahr killarna för intressen?

Jag vet nördar som skulle älska space invader  manchettknappar. Ta en titt här och försök hitta roliga manchettknappar som speglar deras personlighet och hobby.

Gör det samma till tjejerna, det kanske inte får samma sak MEN de kommer gilla det för att du tänkte på dem.
    http://www.prylgalen.com/category.html/planbocker-skarp--acessoarer

• Anna Karenina
    http://lyckogram.se/ har fina armband till tjejerna och de har även sånt som passar killarna. Men, jag skulle kanske titta på manschettknappar till killarna, det är ju på modet nu.
  • På rosa moln

Det kanske är en självklarhet, men har du börjat med att fundera på om killarna skulle ha användning för manchettknappar exempelvis (blir kanske lätt att välja en sådan sak enbart för att de är killar menar jag)? Min pojkvän skulle använda sina en gång vartannat år på sin höjd misstänker jag... Oavsett vilket så tycker jag att det är skojigare att ge någonting personligt till var och en av dem istället för att ge alla samma sak, känns lite mer genomtänkt så. En av de finaste presenter jag har fått är en inramad bild som min bror har gett mig av oss två tillsammans - billigt, enkelt (förutsatt att man har ett kort på sig själv och personen i fråga förstås), personligt och sannolikt uppskattat. 

• finalina

Du hittar väldigt prisvärda berlockarmband hos www.butikstylish.se, dessutom har de en massa olika berlocker/silverhängen att haka på. Dels färdiga i alla möjliga varianter för alla personligheter, till exempel med Bride´s maid på. Dessutom har www.butikstylish.se nambrickor/namnsmycken där du kan välja text själv. 

• Mirjami

En barndomskompis till mig har gjort smyckena till mina tärnor, mig och min dotter. Halsband med tärnornas namn stansade på hjärtan och med pärlor. Mina smycken i temafärgerna med ett hjärta med min och gubbens namn och lilltjejens tiara i matchande stuk. Hennes smycken ser man på: www.123minsida.se/Camillas-Smycken

Hon tar specialbeställningar och gör allt personligt.

Svar på tråden var hittar jag presenter till nyckelpersonerna?