• jeami174

20 % på guldfynd

Idag så köpte vi min vigselring, och jag vill bara tipsa om att på guldfynd så får man 20 % rabatt om man drar deras medlemskort (som är gratis att skaffa). Min ring var dels nedsatt i pris och dels så fick vi 20 % rabatt så nu blev det betydligt mycket billigare än vad vi trott från början! Skrattande

• Svar på tråden 20 % på guldfynd
  • förlovadflicka

Så var det för mig också fast på hallbergs guld, fick först typ 30% för att de hade mellandagsrea och sedan ytterligare 20 när jag blev medlem. Helt sjukt bra :D

• förlovadflicka

Ok, när jag tänker efter vet jag inte hur många procent det var, men bra var det, haha xD

• Jag han

Visst är det härligt när man kan få ett bra pris!
    Vi köpte våra tre ringar med min mammas 30% rabatt hon fick av dem när hon fyllde år.
    Dessutom var hade de så otroligt trevlig och tillmötesgående personal!!

Kul att du är nöjd! Vad blev det för ring?? :)

• jeami174
    förlovadflicka skrev 2011-05-26 18:54:15 följande:
    Ok, när jag tänker efter vet jag inte hur många procent det var, men bra var det, haha xD
    Haha visst är det bra, alltid trevligt när det blir billigare än man tänkt sig Skrattande

Jag valde en ring ur Schalins serie Passion :) Jätte fin är tokigt kär i den hihi

• T e s s

Jag tror att det är REA på de flesta ställena nu, i alla fall på de större kedjorna! Själv ska jag unna mig ett par diamantörhängen lagom till skatteåterbäringen kommer Flört

• Jag han
    jeami174 skrev 2011-05-26 19:19:26 följande:
    Haha visst är det bra, alltid trevligt när det blir billigare än man tänkt sig Skrattande

Jag valde en ring ur Schalins serie Passion :) Jätte fin är tokigt kär i den hihi

vad fin!!
  • jeami174
    T e s s skrev 2011-05-26 19:23:40 följande:
    Jag tror att det är REA på de flesta ställena nu, i alla fall på de större kedjorna! Själv ska jag unna mig ett par diamantörhängen lagom till skatteåterbäringen kommer Flört
    Smart!! Jag måste nog också ut och titta på smycken till bröllopet nu har fått blodad tand! Skrattande

Javisst är den fin, är jätte nöjd!
Svar på tråden 20 % på guldfynd