• Kimsen

Fina korta frisyrer

Ska gifta mig brogligt nu i sommar. Har kort hår med självfall..
    Nu till problemet...
    Det är så svårt att hitta bilder på fina, korta frisyrer till bröllop. (eller över huvud taget tycker jag)
    Vill ha alla tips jag kan få! Gärna med bilder.

Tack alla ni!

• Svar på tråden Fina korta frisyrer
  • Brud  vår 2012

Jag håller med, man tycker ju att efter alla 'September'-frisyrer - så borde väl bröllopsmagasinen snappa upp den korthåriga trenden!
    Själv gifter jag mig nästa år och har nu sparat sedan i april =) Min frisör vill att det växer åtminstånde 10 cm till, så att jag kan ha löshår o utsläppt =)

tråkigt o spara, när man trivs i kortkort, men det är det värt!! Hinner det inte bli tillräckligt långt, så får jag ha löshår o uppsatt, eller klippa kort o kanske ha någon fin blomma, nät o hatt eller liknande i håret

lycka till, o återkom gärna med bild

• förlovadflicka

Jag ska ha ca haklångt hår lockat med bob i nacken. Men det är inte så uppklippt, på det viset kan jag ha fina korta korkskruvar. Och så ska jag ha ett fint spänne, det tycker jag gör mycket :)

• Kimsen

MissWildcat: Jättefint tycker jag. håller på att låta mitt hår växa lite just nu. Kommer inte hinna bli långt och det är väl heller inte meningen. Men kanske lite mer hår så det går att fixa till lite lite. Har kikat på en sån där stor blomma att ha i håret kanske och försöka få till lite lockar nånstans.
    Tack för tipset och bilderna!

• Kimsen

den här har jag fasnat lite för. blir mitt hår bara lite längre så ska det kanske gå att få till nåt liknande hoppas jag
  • MissWildcat
    Kimsen skrev 2011-06-09 13:03:22 följande:

den här har jag fasnat lite för. blir mitt hår bara lite längre så ska det kanske gå att få till nåt liknande hoppas jag
    det var jätte fint...och skulle det vara så kan man ju faktiskt sätta lite extensions(sådana med clips)ändå.Mest om man vill ha mer lockar du kommer vara strålande vacker hur du än gör.
Svar på tråden Fina korta frisyrer