• Kimsen

Fina korta frisyrer

Ska gifta mig brogligt nu i sommar. Har kort hår med självfall..
    Nu till problemet...
    Det är så svårt att hitta bilder på fina, korta frisyrer till bröllop. (eller över huvud taget tycker jag)
    Vill ha alla tips jag kan få! Gärna med bilder.

Tack alla ni!

• Svar på tråden Fina korta frisyrer
  • Wintercandles

Jag har samma problem som dig. Antingen låter jag min hårstylist bestäma eller så kör jag löshår. i så fall blir det som bilden .

• Kimsen

Tack!  Hittade precis denna. Frågan är bara om mitt hår hinner bli så här långt.. Fler som är liknande?!

• Kimsen

Blir ingen stylist för min del tyvärr. Har tänkt använda mig av en vän på dagen D men vill gärna hitta en bild redan nu, så jag kan prata lite med min frisör och se om hon kan hjälpa mig med håret lite innan. Klippa till och ge lite tips och så..

• Wintercandles

jaha du menade så kort :) Men fina accessoarer hade jag satsat på då. Diadem, smycken eller liknande. Fint när håret är i den längden.

• Wintercandles

Eller så kan du shingla/våga håret med lite volym i. Enormt fint med en tiara i :)

• Kimsen

Tack för tipsen. Får nog leta upp nåt fint smycke att ha i håret. Nåt enklare diadem kanske eller bara nån maffig blomma.

• Kattpoet

Jag har en vän med pixie hår som gifte sig med en liten birdcage veil, ursött och funkade kanon bra med hennes pixie

Svar på tråden Fina korta frisyrer