• Kattpoet

Silver engångsbestick!

Fick just  reklambladet från Netto och på Onsdag har det silveriga  engångs bestick,  10 pack för 10 kr!!

Det har även billiga uppläggnings fat  samma dag, dock ej i silver men i svart.

Tänkte bara säga till!

Kram 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-29 10:19
    Onsdagen den 1/6 ska det vara

• Svar på tråden Silver engångsbestick!
  • Kattpoet

25- 35 kr för svarta  uppläggnings fat i plast,  det är 5 pack och två olika storlekar.

• 11juni2011

Oj det var ju toppen! Behöver en hel hög med uppläggningsfat och det är bara 2 veckor kvar. Dom är ju svindyra om man skall ha riktiga om man behöver många. Och vad skall man med 20 uppläggningsfat till i framtiden liksom?!
    Tusen tack för tipset!!

• Kattpoet

Har du en citygross i närheten?

De har också billiga uppläggningsfat som är i silver och större än dessa. 

• Kattpoet

Maxi säljer i veckan  5 pack aluminium uppläggningsfat för 69 kr.

• 11juni2011

Japp jag har netto, city gross och maxi i staden bredvid min Då får jag åka på äventyr och kolla på alla tre butiker! Tack för tipset

• Kattpoet

11juni, det har jag med men jag sitter fast och ugglar i småländska skogen...

• Gwennie

Sprang förbi silverfärgade plastbestick på ÖoB i Växjö idag. Borde finnas på andra orter med.

• Kattpoet

Gwennie, jupp de  i deras  annonsblad idag.
    25 kr för tvp stycken tårt spadar.

Men priset på netto var ju redigt lågt.

Jag var också i Växjö idag och ska om 20 min till alvesta.... Man får utnyttja sitt busskort väl om det ska bli billigt. 

• 11juni2011

Helt OT...
    Men åhhhh va fuskigt att ni får så roliga reklamblad! Jag älskar reklambladen men får bara willys, coop, kvantum och jysk. Jag vill också ha citygross, ÖB, netto, Lidl, Rusta och Maxi och dom där roliga!
    Det är nästan så det är läge att flytta haha..

• Kattpoet

11juni, man kan också gå in på deras hemsida och titta på deras  reklamblad.  

Jag tar bara emot papers bladen för att jag försöker lära min karl svenska. 

Svar på tråden Silver engångsbestick!