Inlägg från: durrasflikka |Visa alla inlägg
  • durrasflikka

Åh livets dilema...!

Jag är medryttare i ett stall där man kan få rida olika hästar. =) Men för mig som har haft egen häst så räcker det ofta att bara få komma ut i stallet så är min hästabstinens borta. =)

• durrasflikka

Leta efter folk som söker medryttare och har mer än en häst så du kan ha sällskap eller kan ta med en kompis som också kan rida..

• durrasflikka
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-06-07 21:04:51 följande:
    Hej tjejer!!! Åh vad trevligt det va! Ägaren var jätte trevlig och hästen väldigt väldigt fin!! Hon har den inackonerad och tjejen som äger gården ger ridlektioner. Ägaren till hästen betalar några ridlektioner så hon vet att allt funkar och jag får lära mig lite osv. Hur många gör det! blev bara en snabbis med lite rycktning och genom gång av vart allt fanns osv! Känns verkligen bra!!
    Vad skoj att allt känns bra. Hoppas du kan stilla din abstinens lite nu då. =)
  • durrasflikka
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-06-13 14:43:53 följande:
    Hej... Inte lika pigg idag. Ramlade av illa igår och fick spendera söndags kvällen på akuten. Hjärnskakning och väldig värk i rygg osv. Har inte bestämmt mig men känns inte bra att rida själv. Så kanske borde jag hitta någon annan.
    Jag håller med Chicita, du får se om där är andra att rida med. Finns där ingen ridbana som du kan rida in dig lite på den hästen? Så du känner dig trygg på den ryggen.
Svar på tråden Åh livets dilema...!