hjälp!!!!!
jag behöver sara dawn finers kärleksvisan fast instrumental kan nån hjälpa mig!!!!!!????????????
jag behöver sara dawn finers kärleksvisan fast instrumental kan nån hjälpa mig!!!!!!????????????
Här är iallafall noterna:
www.notpoolen.com/sheetmusic/Default.aspx
Det går alltid att låta ett melodiinstrument (flöjt, fiol, oboe, etc) spela melodin, eller så kan kyrkomusikern bara spela allting på piano.
Hoppas det blir bra!
jas jag har redan köpt dom noterna men jag ska sjunga och behöver musik att träna till men dock inte när sahra sjunger samtidigt
tack ändå
kan du inte försöka be en musikstuderande eller annan att spela in melodin åt dig på typ det instrument du vill ha i kyrkan
Åh okej, då förstår jag vad du menar! Karaokeversion alltså?
Här är en länk till någon karaokesida, det verkar som att man behöver registrera sig först bara:
www.karaokeparty.com/sv/songrequest/54510/sarah-dawn-finer/karleksvisan/
Här finns en youtube-video med bara piano:
Såg i kommentarerna att någon använde det just till att öva inför ett bröllop
för att göra det hela lite krångligare vill jag ha det som mp3 så jag kan bränna det på skiva...
på www.zamzar.com kan du skriva in youtubeadresser och få de omvandlade till mp3 filer som sedan mailas till din mail :)
Ett fint pianokomp till Kärleksvisan, utan sång, som jag själv övade till i förra veckan
">
Lycka till!!
Gammal tråd men jag är nu ute efter samma musik. Var det någon som fick tag på musiken i exv mp3 och som kan lägga upp den i tråden?
Zamzar.com tillåter inte längre konvertering av material från youtube...