• Jag han

Kan ni visa mig era brudfrisyrer?

Kan verkligen inte bestämma mig för vilken frisyr jag ska ha på vår dag...
    Utsläppt, uppsatt, halvuppsatt...GAAAHHH!!!!
    Behöver ännu mer inspirationsbilder än vad jag sett..

Vore jättespännande att se hur ni valt att håret på er stora dag. :)

• Svar på tråden Kan ni visa mig era brudfrisyrer?
  • zvartaliljan

Texten kom inte med.
    Bild 1 är hur jag ska ha det där bak och bild 2 visar hur jag ska ha det där fram.
    Gifter mig vid en sjö så gillar den lite vilda stilen med murgrönan.

• solros1
    MagicBride skrev 2011-05-30 19:38:04 följande:

Vad vackert!!! som jag hade tänkt mig i stort sett... lånar gärna bilden till min frissa om det är OK
  • Gwennie

Jag ska håret uppsatt i en sidoknut med en fjäderdekoration och någon form av vågor eller lagda lockar i luggen.

• MagicBride
    solros1 skrev 2011-05-30 20:23:06 följande:
    Vad vackert!!! som jag hade tänkt mig i stort sett... lånar gärna bilden till min frissa om det är OK
    Åh tack så mycket! Javisst låna du
  • magiska16juli

denna uppsätning vill jag gärna ha..gillar den skarpt :D....
  • Nikkita
    zvartaliljan skrev 2011-05-30 20:21:18 följande:

Super vackert!!!
    Jag hade tänkt mig något liknande, men mitt hår går ner till mina skulderblad. Tror du att denna fungerar då? Blir såklart kortare men kanske kan fungera ändå... Är det ditt hår eller har du löshår i oxå?  Super fin frisyr Glad
  • marimekko86

Den här färgen, längden på håret och lockarna, lite lösa och busiga,så kommer jag ha håret....

...Fast med ett snyggt hårsmycke (inte smycket nedan) på ena sidan av huvudet så jag får bort lite hår från ansiktet. Detta har jag för tillfället snöat in på Jag trivs inte i uppsättningar,så jag kör på en utsläppt stil!

• Jag han

Åh, tack snälla ni för bilderna!!

Vill ha fler!! ;)

Har varit så anti mot halvuppsättningar.  känns så vanligt, tråkigt,  typiskt klassisk brudkänsla. Men när jag trodde jag bestämt för utsläppt, så tycker jag helt plötsligt att det är riktigt fint!

Samma med klänningen. Ville INTE ha en med draperat liv och pärlor på bysten. BLÄ!
    Och vad har jag i garderoben hemma nu då? Jo en med draperat liv och pärlor på bysten!! Hahahah... 

• zvartaliljan
    Rebekka 2012 skrev 2011-05-30 23:19:19 följande:
    Super vackert!!!
    Jag hade tänkt mig något liknande, men mitt hår går ner till mina skulderblad. Tror du att denna fungerar då? Blir såklart kortare men kanske kan fungera ändå... Är det ditt hår eller har du löshår i oxå?  Super fin frisyr Glad
    Tror att det blir svårt med flätan där fram och att det ska bli lite volym där bak om du inte använder löshår när du har så kort hår.
    Det är inte jag på någon av bilderna men mitt hår är midjelångt så det räcker långt, men jag ska ha extra löshår ändå för att få mer volym.
Svar på tråden Kan ni visa mig era brudfrisyrer?