• ClaraH

Skor att dansa i. Vad har ni valt?

Jag har valt att ha ett par blå högklackade skor under vigsel och middag. Men sen skulle jag vilja ha några andra skor att dansa i. Gärna lite klack men inte för hög och jag är sugen på ett par röda. Har någon bra tips på skor att dansa i och vad har ni själva valt?

http://carinpeter.blogspot.com/search/label/Skor

• Svar på tråden Skor att dansa i. Vad har ni valt?
  • Sörön10

Snygga skor!

Jag hade ett par vita ballerina till vigseln (på klippor, halkrisk!) och ett par vita pumps på festen så jag gjorde väl tvärtombytet! haha!

Tipsar annars om dansskor! Högklackat och bekvämt! 

Mina partypumps! 

• kokos

Har vita pumps i siden under vigseln/när jag skall sitta still. Sen har jag köpt ett par ballerinas i  virkad spets från hm som jag får ha på mig vid förflyttningr och dans...

• Olga
    ClaraH skrev 2011-05-30 22:31:27 följande:
    Jag har valt att ha ett par blå högklackade skor under vigsel och middag. Men sen skulle jag vilja ha några andra skor att dansa i. Gärna lite klack men inte för hög och jag är sugen på ett par röda. Har någon bra tips på skor att dansa i och vad har ni själva valt?

carinpeter.blogspot.com/search/label/Skor
    de va jätte söta.... har du sett nånstans lila skor?? men liten klack...max 5cm...?
  • ClaraH

Har inte sett lila skor, mina köpte jag i Milano, så jag har faktiskt inte letat efter just bröllopsskor i sverige. Just nu funderar jag på om det finns några som säljer proffessionella dasnskor, det borde ju finnas. Jag ska googla på et.

Svar på tråden Skor att dansa i. Vad har ni valt?