Hans jobb är ju helt sanslöst!
Nu när ni är så nära så är det ju nästan bara det roliga kvar så att säga.
Försök att tänka dig bröllopet som en belöning, en avkoppling och en underbar dag istället för att "vi måste ------"
Dagen kommer att bli som den blir ändå.
Oavsett om ni står där med rinniga näsor och är så trötta att ni hellre vill hem och sova efter vigseln så kommer det att vara den underbaraste dagen i erat liv (i alla fall just i den stunden )
Det är lätt att se bröllopet som ett problem. Ett jobb och ett hinder och massa massa "måste hinna"...
Men det är inte dom bitarna som är dom viktiga.
Det är er dag, och det är belöningen för allt slit och alla 18-timmarspass och annat ni haft fram till denna stund.
Och jo jag vet också hur det är när det krisar på jobbet och man jobbar dubbelt eller mer än så.
Så njut till fullo av tiden ni har med varandra och unna er tid att bara sitta ner och pusta ut innan ni sätter fart med dukning eller vad det nu kan vara som ska göras innan festen... Och kom ihåg att ingen kommer att minnas ifall dukningen inte var perfekt, eller om vaserna inte matchade exakt med placeringskorten och all annan brudhysteri som vi ju kan råka ut för när det börjar närma sig.
När jag ser tillbaka på de bröllop jag varit på så är det brudparets glada ansikten jag minns bäst...