• Colbert

Beställa tiara/diadem på nätet

Jag ska ha en tiara eller ett diadem, och har kikat i olika brudbutiker. Där är det ju dock extremt DYRT...så jag funderar på att beställa på nätet istället...hittade en sida med bra priser som heter www.tiaror.se och undrar  nu om någon har beställt därifrån tidigare? Hur var det i så fall, bra kvalitet? Kom det du hade beställt som du skulle? Tacksam för lite tips o tankar...

• Svar på tråden Beställa tiara/diadem på nätet
  • Invincible

Jag har tyvärr ingen erfarenhet av just den sida, men vet att andra här handlat där. Själv köpte jag mitt diadem från balunz, och var supernöjd. Så hittar du något på deras sida så rekommenderas dem!

Här är mitt diadem:

And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • stellastella

Jag har handlat från tiaror.se och var hur nöjd som helst enkelt och smidigt och snabbt gick det och grejerna var jättefina - faktiskt bättre än på bild - så jag rekommenderar dem!

• Colbert

Tack! Känns tryggt, nu har jag två ställen att kolla på....Glad

• TheD

Jag beställde tiara från USA och det gick snabbt!!! Rätt vara och supernöjd :D

• huni

Jag köpte en fantastisk tiara på Ebay för ynka pengen... dessa är med swarowskikristaller och den är sååååå fiin! Ett tips är att skaffa ett konto på ebay och handla från storbritanien.. oftast är det fri frakt och jag fick hem min tiara samma vecka! 

Svar på tråden Beställa tiara/diadem på nätet