• vide

Vilken klänning ska jag välja?

Har två jättefina klänningar men blir tokig på vilken jag ska välja..

Den ena är en riktigt exklusiv klänning (den var dyr) i ivory med glaspärlor samt champagnefärgade stenar och tyllsläp 

Den andra är ivory/vit och har silverbrokad o pärlor.

Vad tycker ni? vilken ska jag ta? annars får vi väl gifta oss två gånger så jag får bära båda ;)

klänning 1

klänning 2

klänning 1

klänning 2

här är buketten jag tänkt ha till..

• Svar på tråden Vilken klänning ska jag välja?
  • Loche

Jag röstar på klänning 2! :) Den är mer originell och helt ljuvlig, tycker jag.

• LoppanV

Ettan!!!!! Helt klart! Supersnygg och sitter som en smäck! :)

• Tessin

Jag tycker ettan var jättevacker :)

• snartfru

Tycker ettan är snyggast, fantastiskt välarbetad och släpet är unikt. Ger den en exklusiv känsla.

• Chicita

Jag tyckte att tvåan satt bättre över bysten på dig, men det kan ju bero på att du lyfte armarna högre på bilden med klänning nr 1 också...
    Annars ser ettan ut att ge dig mer former, mer markerad midja och rund och fin rumpa Flört

Med det vill jag inte säga att tvåan var dålig. Jag gillade att den var lite enklare. Ettan känns lite överarbetad, även om man ser kvalitén i den.

Du kan nog känna dig nöjd i vilken som.
    Om du är ute efter vavawoom-effekten så ta ettan. Om du vill vara en stilren brud så ta tvåan...

• Blivande fru Swärdh

Ettan var mycket finare!

• Myspys77

Jag tycker 1:an!  Gillar stenarna och tyllen nertill, superfin! Tycker blommorna på 2:an på håll skapar lite prickänsla men den var också jättefin, men 1:an är min favorit!

• Tärna 2011

Båda två är jättefina! Tycker 1:an har vackrare mönster, men 2:an har otroligt snyggt släp med de klädda knapparna hela vägen ner. Tycker som föregående att 1:an också sitter lite bättre, framhäver formerna jättefint!

• LL 2010

ettan har fina tyger!!! jag tycker den.

Svar på tråden Vilken klänning ska jag välja?