• Triton77

Bruna eller vita stay-ups?

Hade tänkt ha stay-ups med strumpebandshållare när jag gifter mig i sommar.
    Nu funderar jag på om man ska ha bruna eller vita stay-ups?
    Vad har ni?

• Svar på tråden Bruna eller vita stay-ups?
  • Victoria

Eftersom jag kör vit BH + trosa så blir det vita stumpebandshållare och stay-ups! :)

Men jag tycker nog att man ska ta det man tycker är snyggast!! :)

• labbalabba

jag ska också köra vita men som sagt, det är nog en smaksak.. Känns på nåt sätt lite mer "brudigt" att ha vita strumpor.. Dock ska du inte ha stay-ups om du har strumpebandshållare utan strumpor som kallas stockings, som inte har nåt gummi i linningen. De finns i de flesta affärer, jag köpte mina på Twilfit.

• S2011

jag har valt champagne, eftersom jag inte riktigt kommer överens med helvita men inte är sugen på bruna eller svarta.

• Triton77

Tack för era svar, är fortfarande kluven, har dock valt bort bruna men som några skrev så kan man ju ha champange...........

• ClaraH

Jag köpte ett par stay ups på Lindex igår. 10 denier och förgen Sand. Jag bestämde mig då att köpa ett par strumpor till bröllopet i den färgen och tjockleken. Jag hoppas det har strumpor och inte bara stay ups. Jag fick en fin färg på benen och det syntes knappt att jag hade strumpor på mig. Jag ska ha kort klänning och kan inte tänka mig att ha vita strumpor till, jag får spara det till bröllopsresan på en kväll tror jag .

Svar på tråden Bruna eller vita stay-ups?