• T e s s

Visa era ringar som är blandade vitt- o rött guld!

Som rubriken lyder skulle jag vilja se ringar som är blandade i vitt- och rött guld eller om ni har en av varje?

• Svar på tråden Visa era ringar som är blandade vitt- o rött guld!
  • Niini

Kan visa sen när vi får en vettig bild på ringarna av fotografen :) Jag har förlovningsring i rosa guld o vigselring i vitt, sambon har förlovningsring i rosa o vigselring i rosa/vitguld.

• Nikkita

Nu är detta min förlovningsring, men den är i rött & vitt guld, valde dock att sätta i 5 diamanter oxå Glad Nu ska jag bara försöka hitta en passande vigsel ring!!!

• Debe

Det här är min förlovningsring, den har vit guld runt den stora stenen i mitten. Min vigselring ska vara liten och smal i vitguld med många små diamanter

• Mertzi

Ber om ursäkt för en kass bild, men min ring är i alla fall i rött guld, med vitt guld i mitten som är slipat.
    Alltså inga diamanter även om alla som ser den tror det tills dom får kika riktigt nära :)
    Till denna ska jag ha en 6mm  slät vitguldsring. Kan tyckas brett, men jag tycker det är så supersnyggt med rejäla ringar. Känns som min stil :)

• T e s s

Fina ringar!! Visa gärna flera Skrattande

• Syrinx
    Niini skrev 2011-06-08 19:48:49 följande:
    Jag har förlovningsring i rosa guld o vigselring i vitt, sambon har förlovningsring i rosa o vigselring i rosa/vitguld.
    Kanske en dum fråga - vad är skillnaden mellan rosa och rött guld?
  • Niini
    Syrinx skrev 2011-06-09 20:36:39 följande:
    Kanske en dum fråga - vad är skillnaden mellan rosa och rött guld?
    Nyansskillnad o möjligen prisskillnad. Vi visste dock inte själva att vi hade rosa guld förrän de upplyste oss om det när vi skulle skaffa vigselringarna o det var en nyansskillnad på den "vanliga guld"delen av sambons ring o förlovningsringen.
  • sollan

Jag kommer kombinera rödguld och vitguld. Tycker det är snyggt.Solig

Förlovningsringen är 5 mm bred slät rödguldsring

Vigselringen kommer bli en sån här 3 mm bred med diamanter.

M2b kommer kombinera på samma sätt fast utan stenar i sin vigselring.

• Miss M
    Förlovningsringar Fantasy 1568 RV
    Dessa kommer jag och sambon ha som förlovningsringar. Ser finare ut i verkligheten, tydlig skillnad mellan det röda och vita... =)
Svar på tråden Visa era ringar som är blandade vitt- o rött guld!