Visa era ringar som är blandade vitt- o rött guld!
Som rubriken lyder skulle jag vilja se ringar som är blandade i vitt- och rött guld eller om ni har en av varje?
Som rubriken lyder skulle jag vilja se ringar som är blandade i vitt- och rött guld eller om ni har en av varje?
Ingen som vill visa?
Kan visa sen när vi får en vettig bild på ringarna av fotografen :) Jag har förlovningsring i rosa guld o vigselring i vitt, sambon har förlovningsring i rosa o vigselring i rosa/vitguld.
Nu är detta min förlovningsring, men den är i rött & vitt guld, valde dock att sätta i 5 diamanter oxå Nu ska jag bara försöka hitta en passande vigsel ring!!!
Det här är min förlovningsring, den har vit guld runt den stora stenen i mitten. Min vigselring ska vara liten och smal i vitguld med många små diamanter
Ber om ursäkt för en kass bild, men min ring är i alla fall i rött guld, med vitt guld i mitten som är slipat.
Alltså inga diamanter även om alla som ser den tror det tills dom får kika riktigt nära :)
Till denna ska jag ha en 6mm slät vitguldsring. Kan tyckas brett, men jag tycker det är så supersnyggt med rejäla ringar. Känns som min stil :)
Fina ringar!! Visa gärna flera
Jag kommer kombinera rödguld och vitguld. Tycker det är snyggt.
Förlovningsringen är 5 mm bred slät rödguldsring
M2b kommer kombinera på samma sätt fast utan stenar i sin vigselring.
Kolla mitt galleri