VARNING!! Rosa husets guldsmed göteborg.
Vill lägga ut en varning till alla blivande brudar och brudgummar, så att ni slipper hamna i samma sits som jag.
11:e mars var jag på Rosa Husets gulsmed vid vågmästareplatsen i göteborg, la in en beställning på en egendesignad ring som skulle vara klar 6/4. När jag ringer den 8:e får jag veta att stenarna är försenade och att det tar ytterligare två veckor, de ringer när den är klar. Efter två veckor har ingen ringt varpå jag ringer igen, och får höra att den är klar nästa vecka. Sådär håller det på i 7(!) veckor!! De ringer inte en enda gång utan jag får hela tiden ringa och får nya besked om att den är klar om två dagar/nästa vecka osv.
Till slut blir jag lovad att komma och hämta ringen, 14 dagar innan bröllopet. När jag kommer dit får jag veta att ringen förstörts när han skulle passa in den i rätt storlek... 14 dagar innan vigseln står vi utan ringar!! Får ingen ursäkt, varken när jag påtalar att jag inte har några vigselringar eller när jag säger hur dåligt jag blivit bemött som kund. Får tillbaka handpenningen och ett tips om ett ställe i stan som kan fixa ringar snabbt. Jag vill inte få en ring fixad snabbt, denna ringen ska jag ha resten av mitt liv!!
Tack vare SERIÖSA guldsmeder i Göteborg kommer det nu att ordna sig, och vi gifter oss den 11:e.