• Brudiframtiden

Passar detta?

Min förlovningsring ser ut som den nedersta bilden. Alltså är den ganska svår att sätta vigselring till. Har en ring som jag fått av min farmor som påminner om den på första bilden som varit hennes farmors som jag på någotvis gärna skulle vilja använda. Kan man göra om den på något vis och hur tror ni det passar ihop? Blir det för mycket ihop? Eller ska jag skippa förlovningsringen? Vad hade ni gjort? Vad kostar det att fixa en ring? En av stenarna/diamanterna har fallit bort.
  • Svar på tråden Passar detta?
  • Loche

Jag tror det blir jättesnyggt med dom ringarna ihop!!:)

Vad det kostar får du nog fråga en guldsmed, men en enda diamant blir nog inte så dyrt, tror jag,,,

• queenelin

Jag gillar missmatchningar! Båda ringarna har en historia, om de matchar perfekt eller inte är utan betydelse, om du frågar mig! Kör hårt!

• Brudiframtiden

Jag var först inne på en vitguld med en större sten när jag kom på att jag hade denna...Eftersom jag har båda hemma kan jag ju faktiskt prova och se hur det blir...

• Ciccci

Jag har oxå en liknande förlovningsring som du har, fast kanske inte med det där "mönstret" i mitten av ringen, man samma stuk iaf. Rött & vitt guld..
    Min vigselring är mammas gamla och den är i vitt guld med fem diamanter, påminner mycket om din vigselring oxå, och kan tillägga att det ser SKITSNYGGT ut!! Längtar tills jag får ha på mig båda ringarna!!! :D

Svar på tråden Passar detta?