Hår och smink i Malmö?
Jag undrar om någon kan tipsa om en bra och inte alltför dyr stylist i Malmö. Någon som gärna kan fixa både hår och smink. Är det vanligt att frisörer även kan fixa sminket?
Jag undrar om någon kan tipsa om en bra och inte alltför dyr stylist i Malmö. Någon som gärna kan fixa både hår och smink. Är det vanligt att frisörer även kan fixa sminket?
Jag betalar 2800 för Emesuell. Är det för mkt?
Gilda skolan gör brud make up för 220 kr, men kom ihåg att det är elevbehandling.
2800 låter helt ok. Vad ingår i det?
Ska man låta frisören göra makeupen med så hade jag dubbelkollat så att hon/han verkligen är mua-utbildad och inte bara gått en helgkurs för frisörer. Har stött på många sk makeupartister som har gått 2dagars kurser...
Jag har kontakt med en tjej som är hårstylist och makeupartist, bor utanför Malmö och om du inboxar mig kan du få hennes mail.
2000:- och då ingår provsminkning (jag ska på min på tisdag)
Jag jobbar som makeupartist och har en hel del kontakter även i Malmö. Jag kan ev hjälpa dig att hitta någon passande. Skicka ett mail till nina_sjoholm@hotmail.com så ska vi se vad vi kan göra. =)
Puffar...
Fler tips?
Jag har blivit provsminkad av en duktig & trevlig makeup artist i Malmö, hon är frilansare. Skicka gärna ett litet meddelande här på min inbox om du vill ha hennes nummer. Dessutom är hon inte så dyr ;)
Ser att tråden har ett par år på nacken.... men är det någon som har tips på sminkös/ Makeup-artist fortfarande?!
Jag har! Maila mig om du är intresserad. Har ett par bra tjejer :)