• 2011bröllop

Brudbuketten

Ville höra lite vad ni alla brudar har tänkt göra  el ni som redan har gift er vad ni gjort med  brudbukett ??????

Har ni bara kastat den efter el har ni , torkat den el konserverat den eller något annat  ?????? 

• Svar på tråden Brudbuketten
  • Sebastiána

Förhoppningsvis blev bilderna som fotografen tog av buketten bra. Min mamma har sparat den, men vad ska jag med den till?

• bruden

Min bukett ska sparas/konserveras. Det hjälper floristen till med

• Semlorna

Jag lämnade min på hotellet där vi bodde i ett par dagar efteråt.

• 2011bröllop

Tack för era svar det var verkligen olika svar Skrattande Roligt att höra.
    Vad fint att höra at ni lagt den på din mans pappas grav.
    Vi var lite inne på att konservara men vet inte vad det kostar ca någon som vet ???
    Men det är sant man har ju korten som minne med ju !! 

• Loche

Jag funderar på att kasta ut min till alla ogifta tjejer bland gästerna. Skrattande

• 2011bröllop

Loche ja det är ju oso ett alternativ jag har funderat på det med hmmm ja vi får väll se vad det blir  

• bruden

Konserveringen har jag fått lite olika priser på. Allt från 250:- och uppåt beroende på vilken florist jag kommer att välja till slut.

• Chicita
    bruden skrev 2011-06-11 10:37:19 följande:
    Konserveringen har jag fått lite olika priser på. Allt från 250:- och uppåt beroende på vilken florist jag kommer att välja till slut.
    Oj... har du inte glömt en nolla? Förvånad

Frågade förut här om konservering och fick till svar att dom då måste skicka bort buketten, och det kan inte vara en vanlig bukett utan det måste vara en med stiftade blommor och bara vissa sorters blommor osv osv och priset hamnade på 4600:- för konservering till slut...

Så nej det blir ingen konservering för mig även om jag gärna hade gjort det

Jag kommer be fotograferna att ta lite närbilder på buketten så jag kan spara den på så sätt och så fungerar den ju som dekoration under kvällen också förståss Skrattande
Svar på tråden Brudbuketten