Nordstans Guld!!!
Jag måste bara rekommendera Nordstans Guld i Göteborg till er som letar efter ett ställe att köpa ring på.
Vilken otroligt bra service och bra bemötande man fick! Jag har länge vetat ungefär vilken slags ring jag vill ha och har letat efter en sådan och inte riktigt hittat den perfekta modellen. Jag har varit och provat bl.a på Hallbergs Guld på flera ställen (där förlovningsringen köptes) och Smycka men bara fått prova några få tråkiga modeller som inte kändes riktigt bra. När de skulle försöka hitta något som passade min förlovningsring så kunde de inte ens komma fram till vilken modell jag har, utan sa att jag fick gå tillbaka och titta på mitt kvitto (som min M2B tyvärr har slängt!).
När jag istället gick till Nordstans Guld så kom expediten direkt med olika förslag på hur man kan göra en sådan ring som jag vill ha, och det var absolut inga problem att få till det så jag blev nöjd. Hon såg direkt vilken modell som passar till min nuvarande ring, och när hon sedan räknade på priset skulle ringen bara kosta 4500 kr!!! Jag som budgeterat för 6000 kr blev otroligt nöjd! Känns skönt att få den ring man verkligen vill ha för ett otroligt bra pris dessutom. Hoppas nu att ringen blir bra, men det tror jag faktiskt den blir. Den kan ju inte bli sämre än de färdiga modeller jag övervägde att köpa i alla fall!