Zelmah skrev 2011-06-13 23:34:55 följande:
oj! men gud vad billigt! Låter helt surrealistiskt hehe... Jag har bara sett slipsar från typ 299 och uppåt. Förutom typ HM där de har ibland för 99 och 199. Misstänker att man köper från Kina eller nåt då för att få det så billigt?
själv måste jag hitta flugor snar till våra marsalker... lättare sagt än gjort..
Men är slipsarna så billiga förstår jag ju att man kan säga att man är "för snål för corsage"...
Ja, det var ju helt sinnes billigt faktiskt. Har aldrig varit med om att slipsar varit så billiga, inte ens på tex myrorna. De är dock inte från Kina faktiskt, utan vi beställde härifrån
www.mytuxedo.co.uk/ där har de billiga slipsar, flugor, kostymer, västar, kravatter osv. och vi hade tur att de hade rea på just rosa slipsar som vi var ute efter :)
Jättebra sida förövrigt. Otroligt fina slipsar faktiskt. Vi beställde även en väst och kravatt till min blivande, även det riktigt snyggt :) Betalade inte ens 500kr för en väst, kravatt och fyra slipsar inklusive frakt. Det tog lite drygt en vecka att få hem det och eftersom det är inom EU, så är det ju ingen tull eller moms på det :)