Varning för Ursulas brud och fest i Västerås
Jag köpte min klänning på nätet på LnB Brud och bal. Klänningen är över förväntan på alla sätt och vis men jag ville ändå ha experthjälp för att se så allt är som jag tyckte.
Skickade ett mejl till Ursulas och beskrev mitt ärende. Fick ett riktigt surt och otrevligt svar tillbaka:
Att köpa kläder på internet är det inget vi rekommenderar till någon. Vi får dagligen in kunder som måste ha hjälp att sy om sina klänningar. Visst kan vi hjälpa dig men vi är ganska fullbokade ett tag så du får ha tålamod om vi inte kan hjälpa dig på en gång. Jag vill också påpeka att vi tar 500:- per påbörjad konsulttimme och detta debiteras på plats. Räkna med minst 3-4 timmar att få ordning på din klänning.
Jag blev så arg, surg och förbannad!!! Allt jag ville var att få någon som kan KOLLA PÅ KLÄNNINGEN när jag har den på mig. Jag skrev INGET om att den måste göras om utan jag ville bara ha nån utomstående som kunde detta, som kunde kika. Hon visste inte NÅT om min klänning så hur kan hon bara skriva så här otrevligt? Hade väl räckt med att hänvisa mig att komma in med klänningen!
Aldrig mer den butiken!!
Ska lägga till att jag ringde till Ruths och fick ett perfekt, proffsigt och MYCKET trevligt bemötande samt att hon ordnade så min klänning blev perfekt! DET är service det!