BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Arepa: Vad fina, stilrena men ändå gulliga. Var har du hittat den söta spetskanten?
Åh, jag tycker SÅ mycket om orange! FINT!
Så här blev våra inbjudningar till slut.
Tigerbalsam: Tack så mycket! Spetsen och det oranga organzabandet köpte vi på Panduro.
Jag har gjort nya inbjudningskort eftersom jag inte blev nöjd med de första jag gjorde. De nya ser ut såhär:
Så här ser våran inbjudan ut :)
Baksidan
Har tyvärr inget bra kort på hur de såg ut inuti :(
Allt har vi gjort själva, vilket tog mkt mer tid än vad vi hade tänkt t om pappren har vi skurit till rätt storlek :) men det som tog längst tid var nog konfettin haha.
De postades i kuvert, först var tanken att de skulle postas i sin cellfonapåse men kvällen innan de skulle postas ångrade vi oss.
Tigerbalsam, vilken kanonidé! Hade ju passat vårt otraditionella bröllop...litet ca 40 gäster vi med...grillare på plats ute mitt i vintern...
MsChevy: TACK! Åh vad glad jag blev, det värmde :) Brudiframtiden: Tack! Coolt, ska ni ha festen ute? :-O
Har gjort ett utkast på våra, men de är fortfarande i utvecklingsprocessen. Är ute i jäkligt god tid, då vi inte gifter oss förrän nästa år (det var tänkt i år, men vi skjuter på det till nästa år av praktiska skäl)