• isabellabengtsson

Tv-profilerna Erik & Mackan vill vara med på din väninnas möhippa!

Hej!

Jag jobbar på OTW Television och vi är igång med att göra ett program med tv-kändisarna Erik & Mackan. Det är en andra säsong av programserien dem gjorde i höst som hette ”99 saker du måste göra innan du dör” (http://www.tv6play.se/play/241627/).

En punkt på den nya listan är att Erik & Mackan skulle vilja vara med på en möhippa. Och gärna som en överraskning för den blivande bruden.
    Erik & Mackan kan bidra med mycket skoj och många påhittiga och spännande saker, och till och med bjuda på några önskade upplevelsepresenter under möhippe-dagen!

Om du/ni skulle tycka det var roligt att överraska er tjejkompis med två sköna killar så tveka inte att höra av er till mig!

Glada hälsningar,
    Isabella Bengtsson
    Researcher
    OTW Television

+46 70 25 30 245
    +8 505 68 903
    isabella.bengtsson@otw.se

• Svar på tråden Tv-profilerna Erik & Mackan vill vara med på din väninnas möhippa!
  • MrsT2011

Jag blir lite misstänksam... Vad exakt är det dessa galna grabbar tänkt göra egentligen?

• Mirjami

Jag gifter mig ju snart och har inte haft hippa än. Men en liten länk på fb blev det ju såklart. Hur kul hade det inte varit om detta ordnades? Hade ÄLSKAT det!!! Hoppas ansvariga för sv hippa ser länken, hi hi...

Svar på tråden Tv-profilerna Erik & Mackan vill vara med på din väninnas möhippa!