• Miss M

Nu har vi dem hemma!

Idag hämtade vi våra förlovningsringar! Kan knappt fatta det... Nu längtar jag bara tills vi ska ta på dem, har bestämt sedan innan att det blir när vi firar 5 år tillsammans i början av juli. Det känns som lång tid tills dess nu, hehe. Tungan ute Ska försöka klura ut något fint att läsa upp/säga till min sambo också... Hoppas det blir fint väder så vi kan ha en mysig stund ute vid havet, annars får vi väl försöka hitta på något annat. Hur som helst, glad är jag iaf!

• Svar på tråden Nu har vi dem hemma!
  • Miss M

Tack! Glad
    Har tagit fram och tittat på dem och provat dem flera gånger idag. Längtar tills det är dags att ta på dem på riktigt!

• tweety

Hejsan!

grattis till förlovningen

förstår din känsla hade samma längtan när vi beställde våra ringar snart 4 år sedan nu. Vi beställde och när vi hämtade dem var min för liten och hans för stor så de skulle lämnas in för ändring och det finns bara en person i hela Gbg som gör dessa ändringar och han var på semester i indien för att köpa diamanter, rubiner osv.

Så det blev ytterligare 2 månaders extra väntan, när de var klara så sa ej sambon till mig utan han tog mig med på en överraskningsresa och sa åt mig att blunda när vi satt i ett fönster på ett hotellrum med utsikt över hela staden vi var i och då satte han på mig ringen och jag blev överlyckligSolig

Idag var vi oc provade vigselringen till nästa års bröllop men den fanns inte i lagret så vi måste vänta en månad till för att kunna beställa den, och förstå väntan sedan när jag kommer ha den hemma, att behöva vänta ett år innan den äntligen kommer sitta på fingret.

• Miss M

tweety:
    Va fint gjort av din sambo! Kan tänka mig att du blev både förvånad och glad.
    Ja att ha vigselringen hemma men inte på fingret kommer säkert bli pirrigt! 

Svar på tråden Nu har vi dem hemma!