• fru2011kanske

Hippad igår!

Igår vart jag hippad! Det var helt fantastiskt att få träffa alla vänner så där! De hade verkligen "hittat" alla olika kompisar.
    Det började med kidnappning på motorcykel, picnic, Bollywood dans, ansiktsbehandling och avslutade med båtfärd, strippa och fest.
    Jag kan inte minnas sist jag hade så kul, skrattade, och dansade och sjöng.

Tänk att jag har så fantastiskt fina vänner som ordnar så fint för min skull! Och många tyckte det var superkul att de nu kände flera på bröllopet.

Skönt också att det är ganska långt kvar till bröllopet, då behöver jag inte vara rädd att hippan ska krocka med planering

Två månader kvar, längtar såå!
  • Svar på tråden Hippad igår!
  • Styrka

Jag har funderat lite på det där, för jag känner många vänner som inte känner varandra, och är lite orolig att någon vän ska glömmas bort... men så är jag lite av ett kontrollfreak oxå, vill gärna hålla i planeringen... :-S
    Skönt att höra att det där ordnat sig för andra, då ökar ju chansen att det fixar sig för mig oxå!

Roligt att du fick en så fin möhippa!

• CiaLia

åååå härligt för dig. Bollywood lät askul haha....strippa var jag orolig för att få på min hippa med men tack å lov slapp jag hehe
     grattis iallafall till en lyckad hippa 

Svar på tråden Hippad igår!