• jezzza

Någon som har noterna till Ronja rövadotter ... ??

Hejsan alla där ute jag skulle bli super glad om nån kan maila över noterna på ronja rövardotters låt 
    rid över skog hitar de inte nån stans och vi måste ha dom för annars kan inte kanotorn spela den på vårt bröllop!  

gahh.... Brottom ...... är det nån som har noterna .. ??

• Svar på tråden Någon som har noterna till Ronja rövadotter ... ??
  • lärkan
    jezzza skrev 2011-06-22 11:49:47 följande:
    Jag har varit där inne den sida verkar kass får det inte alls att funka!!!  Gråter
    Har du skapat ett konto och loggat in på kyrkomusik.se , annars fungerar det inte!! Dessutom kan det vara så att du behöver uppdatera din Adobe Reader för att skriva ut noterna.
    Har inte noterna själv, men vet att de ska finnas på kyrkomusik.se och att det ska gå bra att skriva ut därifrån.

Lycka till Solig
    Anna
    Livet är som musik. Det måste komponeras efter gehör, känsla och instinkt, inte efter fasta regler.
  • jezzza

Jag får väl kolla igen då jag har nämligen registrerar mig och. Laddat hem programet men när jag klickade på köp eller vad det stod hände ju inget mer!!!!:(

• lärkan
    jezzza skrev 2011-06-23 18:35:25 följande:
    Jag får väl kolla igen då jag har nämligen registrerar mig och. Laddat hem programet men när jag klickade på köp eller vad det stod hände ju inget mer!!!!:(
    Kan också vara så att din dator blockerar popups... Hmmm... Så märkligt att det inte vill fungera!!
    Har du tid så kan du säkert kontakta dem på måndag, för om det är något fel på deras sida som de inte ha märkt är de nog mer än tacksamma att kundern säger ifrån!!

Lycka till och glad midsommar Solig
    Anna
    Livet är som musik. Det måste komponeras efter gehör, känsla och instinkt, inte efter fasta regler.
Svar på tråden Någon som har noterna till Ronja rövadotter ... ??