• missemmz

Era smycken på den stora dagen

Jag har det mesta klart för vår bröllopsdag den 27:e augusti men letar fortfarande smycken - dvs. halsband, örhängen och armband. Gärna några som hör ihop.

Jag behöver inspiration, vill ni hjälpa mig genom att lägga upp bilder på era smycken ni kommer att ha eller tips på sidor där jag kan hitta något fint!?

Vill gärna ha silver/vitguld. Inga pärlor utan i så fall stenar.

Emma
  • Svar på tråden Era smycken på den stora dagen
  • Anna Karenina

Jag hade smycken från www.Lyckogram.se ska se om jag hittar en bild där allt syns samtidigt. Hoppas du hittar nåt fint till dig!

• Sammet

Jag ska ha i kristall look. Ska fixa bild. Kan tänka mig sälja setet om du skulle gilla den,. återkommer =)

• Tjejen84

Jag är också lite lost vad gäller smycken.

Jag ska ha ett smycke i håret, och enkla "stenar" i öronen som passar till.

Sen tänkte jag ha ett ganska enkelt vitguldsarmband med en sten på, och sen mina fina ringar såklart.

Men halsband? Har ni halsband? Vad har ni för halsband? Jag är rädd att det blir förmycket med halsband och örhängen och hårband/smycke.
    Samtidigt är jag rädd att det blir för "bart" utan halsband.

Har denna klänningen:

Och detta hårbandet:

• Tessin
    Tjejen84 skrev 2011-07-07 13:04:07 följande:

Och detta hårbandet:

Hårbandet var jättefint! =) Får man fråga vart du hittat det?
  • LindaochJohn

Jag skulle med vilja veta vart du hittat hårbandet? Glad

• The wonder of you

Jag har en utlottning i min blogg på ett par nya snygga örhängen! De är i silver med strass-stenar. De är lätta att matcha med andra smycken så jag tycker ni ska ta chansen att tävla! Kostar ju självklart ingenting att vara med, man behöver inte betala någon frakt eller någonting om man vinner. :)

Tävlingen slutar den 15 augusti, så om du vinner hinner du få dom i tid innan ditt bröllop!

Här hittar ni mina tävlingar: http://jagblirsnartfru.blogg.se/category/tavling.html

• Pinkgrape

Gå in och kika på Glitter, det är mitt tips. Gifter du dig redan 27 augusti, så hinner du förmodligen inte beställa från just någon affär och absolut inte från etsy, hur fina saker de än har där.

Jag gifte mig 13 augusti och detta nedan var mina smycken, dock med pärlor som du inte vill ha, men jag tycker de var väldigt fina. Allt är köpt på Glitter och jag är verkligen jättenöjd. De har jättefina silversmycken med glitter och bling på (utan pärlor), både örhängen, halsband, armband och tiaror (om du nu vill ha det).

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Kattpoet

Jag hade ett halsband som min pappa gav mig när jag var 8, det är det finaste smycket jag har och det betyder en hel del för mig.

• Wintercandles

Köpte mina smycken på Etsy genom säljaren Luxe Deluxe.
Svar på tråden Era smycken på den stora dagen