• Binegar

Är svarta skor ack & ve?

Jag har köpt mig ett par jättefina svarta sandaletter för ett tag sedan som jag inte använt & funderar att ha dessa till mina vita brudklänning. Dock säger min mor att svarta skor till en vit brudklänning har man bara inte!

Vad tycker ni? Jag kan inte gå i pumps, jag får ont i rygg, vrister & höfter, vilket jag haft problem med sedan ett par år tillbaka. Tipsa på bra skor, gärna med länk så jag kan se bild! Inte allt för dyrt. Max 400 kr.
    Tack!

• Svar på tråden Är svarta skor ack & ve?
  • Kattpoet

Man kan visst ha det, det är nästan ingen som ser skorna endå om man har lång klänning

• cc2011

Jag kommer att ha det. Jag struntar i om man får ha det eller ej. Det är min dag och vill jag ha svarta skor så har jag det. Jag ska två olika klänningar och på klänning nr två syns skorna då klänningen slutar på mitten av vaden. Jag har dock hört det där om svarta skor... Men strunt i det!

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • Jag han

Man kan ha precis vad man vill ha!

Blir så trött på alla "du kan inte" Min mamma sa att man kan absolut inte ha bara en ring, Jag MÅSTE ha två!!

Nu blev det två, men mest för att jag tycker att det blir snyggast så :)

Hittade söta ballerinaskor på skopunkten.. om du ändå är osäker.. Kan inte lägga in bild just nu. Nåt knas. Men kika.

Men som sagt, du kan absolut ha de svarta!

• Loche

Här blir det åxå svarta skor till gräddfärgad klänning. Svart är min favoritfärg så helst skulle jag gifta mig i helsvart men då skulle min gamla mamma gråta blod!! Skorna vet hon inte om och inte de långa svarta sidenbanden jag ska ha i brudbuketten heller. Flört

• Oniq

Jag ska ha svarta skor. Skulle aldrig falla mig in att ha vita pjux :)

• Morneraka

Jag ska ha svarta skor, svarta strumpor, ja svarta underkläder oxå o vit klänning!
    Ingen som ser mina underkläder ändå..Flört

Var lite kul när jag gick in i underklädes affären.. - Jag ska gifta mig snart och behöver något axelbandlöst o ha under klänningen. Expediten rusa mot de vita underkläderna o plockar fram ett läckert vitt set.- vad tycker du om de här? Jag- Helt kanon, har ni det i svart? expedititen kom helt av sig, -jaha? svart? jaha? jo.. men, ska du inte ha vitt? nähä, jodå, vi har de i svart oxå...?

Ja jisses, kunde knappt hålla mig för skratt..;) men bra blev de!

9/7-11
  • Kattpoet

Jo folk kan visst se underkläderna.... Svart kan lysa igenom om man har otur,  men det är  enkelt att kolla om så är falllet.    Be någon ta kort på dig med allt på , se till att blixten är på,  synst inte då är du säker.

• Mirjami

Min svägerska hade svarta skor till vit brudklänning, det var ingen som tänkte på det!

• Morneraka

Jag har testat, de syns inte igenom klänningGlad

9/7-11
  • bumbibjörn

Klart man kan ha svarta skor! De kommer ju iaf inte synas så mycket:) själv kommer jag ha svarta skor vara även svarta blommor broderade på min vita klänning:)

Svar på tråden Är svarta skor ack & ve?