Hjälp mig välja
Behöver verkligen hjälp.
Ska till sömmerskan nästa vecka och lägga upp min klänning men jag kan verkligen inte bestämma vilka skor jag ska ha.....
Behöver lite råd från er brudar
Behöver verkligen hjälp.
Ska till sömmerskan nästa vecka och lägga upp min klänning men jag kan verkligen inte bestämma vilka skor jag ska ha.....
Behöver lite råd från er brudar
Jag gillar inte platts skor alls, så nr 2 går bort :) 1:an är väldigt söt
Jag gillar de skorna med den högre klacken bäst, den skulle jag valt.
båda är jättefina, jag hade tagit 2:an dock
Tycker n 2 var finast, synd att de inte vara med högre klack!
1:an snyggast, men orkar du gå i den hela dagen?... hade inte jag gjort, o kräver att man kan gå i det så man inte knäar för mkt när man går.
Ta dom skor som är bekvämast att stå och gå länge i.
Det är INTE kul att stå i kyrkan (eller vart man nu gifter sig) och bara vänta på att det ska vara över snart så man får ta av sig skorna...
Så var det när jag var tärna. Fick kämpa för att inte svimma eftersom det gjorde så fruktansvärt ont i fötterna (och speciellt den ena foten).
Nu har jag valt ett par andra med hög klack till mitt bröllop, men det är kilklack, så jag står stadigt och det är ingen rutchkana för foten heller så jag kan ha tyngd på hälen eller hela foten och inte bara på trampdynan.
Dessa skor har jag haft på flera fester och vet att dom funkar för mig. Inga skavsår heller eftersom dom är ingådda och sköna
Tänk på att klänningen blir för lång sen om du byter från högklackade till platta skor så det kan vara besvärligt om längden är anpassad efter höga klackar.
Och skorna ska ju ändå inte synas så mycket heller
Först var ju tanken att jag kunde byta till de platta på festen men höjdskilnaden blir som sagt för stor.
Jag har alltid gått mycket i höga klackar och gillar det så först (innan jag hittade de andra) var de höga självklara. Men sen börjar jag tänka praktiskt. Precis kommer jag orka gå i de höga hela kvällen, troligtvis inte, man vet ju hur fötterna blir efter en kvälls dansande.
Men det är ju så svårt för jag gillar båda väldigt mycket, måste verkligen bestämma mig
Helt klart nr 1
Nr 1 har jag varit och prövat en massa gånger. Dom är jätte fina, jag skulle ha valt dom. Men då är jag svag för högklackat :D Annars kan du kan ha det ena paret som extra sko
Ett råd från mig som gifte mig den 18 juni.
Jag valde ett par skor med klackar för att jag tyckte de var så fina och jag är väldigt kort.
MEN med facit i handen så hade jag valt nr 2 på dina bilder.
Fötterna började värka ganska snabbt trots inlägg mm.
I slutet av kvällen hade jag blåsor och hela fötterna av allt dansande osv och det var inte kul att åka på smekmånad dagen efter med så sargade fötter.
Skorna syns oftast ändå inte, ingen lade märke till mina vackra skor!
Kör på bekvämt :)