• J och J

lite panik...ge mig tips snälla!!

Fick idag lite panik över vår spellista inför kvällen.

Vi bad en vän göra det. Men blev inte alls som jag tänkt mig. Blev så mycket syntaktigt,

inte party o glatt o poppigt som jag tänker när jag tänker dans.

har ni några tips på fartiga, glada, popiga, buggiga låtar som folk känner igen?

har nån en spellista på spotify som ni vill dela o man kanske kan få lite inspiration från,

lite panik då vi gifter oss den 9 juli :(

känns som en viktig del! 

jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
  • Svar på tråden lite panik...ge mig tips snälla!!
  • Pinkgrape

Här vår spellista till bröllopet som vi jobbar lite med emellanåt :P Vet inte riktigt vad du är ute efter, men det är både party och glatt, dock inte alla låtar då endel är av det lugnare slaget. Vi har dock inriktat oss på att alla låtarna ska handla om kärlek, lycklig kärlek.

Bröllopsfest

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Julibrud2011

Hur delar man? Vi har bett vänner göra listor till oss (gäller att delegera arbetet) och då har de delat upp dem i dansband, pop/rock osv..
    Hoppas att det blir bra, något för alla.
    Listorna ska användas om det blir väldigt sen fest efter att trubaduren åkt hem...Tungan ute

• ClaraH

Jag har gjort en lista men jag vet inte hur man dela ut. Någon som kan beskriva?

Vi har rätt varierande, både Sinatra och Lady Gaga, men vi tar det i olika sjok, lite lugnare, fartigare, svenskt, rockigare, 50-tal, lugnt igen osv.

• blomman

högerklicka på låtlistan och välj "copy http link", klistra in! Klart!

• Vichy

Jag vet inte om man kan se min länk efter som jag döljt den från mina vänner :P
    (Är ju inte ens förlovad än, men drömmer bara :) )

Jag har i vilket fall satt ihop olika listor med musik som betytt mycket för mig och min pojkvän. Och även vissa som bara har funnits med som nått kul.

En speciell dag partyEn speciell dag mingel

Svar på tråden lite panik...ge mig tips snälla!!