• förlovadflicka

Runda bord eller hästskoformat

Sitter och tittar på bordsdekorationer och på varenda bild som kommer upp på theknot.com så är det bara runda bord. Så jag undrar, är det bara vi som ska ha hästskoformat? Min blivande sa direkt att han ville ha det så då brydde jag mig inte om att ifrågasätta det men jag undrar vilket som är bäst, vad tycker ni? Vad har ni för motivation till vad ni valt? :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Runda bord eller hästskoformat
  • Oniq

E -bord och ett fristående bord - enda sättet vi kunde duka på och få plats.

• Nikkita

Vi kommer att ha hästskoformat bord. (om lokalen kan ha det, har inte bokat den än nämligen) Jag tycker att det är absolut bäst så, blir bäst gemenskap då vi kommer vara ca 50 pers. Alla gästerna kommer kunna se oss bra oxå Glad

• Loche

Vi kommer att ha E-bord för det passade bäst i den lokalen och till antalet gäster.

• litenkaka

Hästsko eller E är väl vanligast i Sverige. Tycker dock det kräver en rätt bra tilltagen lokal...man måste vända och vrida sig för att se brudparet, se när någon håller tal osv. Skulle nog föredra runda om jag finge välja men kommer la bli hästsko här med

• bruden

Vi har runda förutom honnörsbordet. Vi var helt inne på att ha E-bord men efter att ha sett hur de hade dukat för midsommar med de stooora runda borden så sa vi i kör: SÅ VILL V HA DET Men för att ingen av oss vid honnörsbordet ska behöva sitta med ryggen åt någon gäst så blir just det bordet avlångt. 

Svar på tråden Runda bord eller hästskoformat