• capobranco

Tiara lång lr kort?

Hej. någon som kan hjälpa mig? Jag vill gärna ha tiara men vet inte vilken man ska ha. Någon som har/haft/ska ha en sån som bara är ca 10 cm? hur fungerar det? är det fjuttigt? Jag funderar på denna

viewitem.eim.ebay.se/Bridal-Prom-Wedding-Pearl-Crystal-Tiara-Comb-UT573/130525003257/item

vill ha utsläppt hår på dagen liknande detta fungerar det ihop? eller bör man ha en tiara som går runt huvudet då? någon som vet? har inte hittat min frisör än så kan inte rådfråga Honom/henne

• Svar på tråden Tiara lång lr kort?
  • Tilia

Det frisören behöver göra om du vill ha tiara är att göra fästen för den. Oftast gör man inbakade flätor som man sedan fäster tiaran i och det kanh man ju göra och gömma i ett utsläppt hår. En klort tiara kan absolut sitta precis lika bra om inte bättre som en längre. Koncentrera dig på hur du vill att den ska se ut så löser frisören resten!

• zoldiz

Min tiara kommer att bli ca 10 cm av det som syns i fram och sen ca 5 cm på var sida med en "ögla" i slutet på varje ända som frisören har att fästa den i håret med.Min syster håller på att tillverka en med inspiration från lavish design som görsåå fina men ack så dyra saker...Jag ska oxå ha mestadels utsläppt och min frisör sa att det skulle funka

• Zia 20090618

Min är totalt 10 cm lång och alldeles lagom, enligt mig ;) Den är mer som en kam egentligen och därmed enkel att bara trycka dit. 

Svar på tråden Tiara lång lr kort?