• Gopplan

Fler som ska ge morgongåva till maken?

Jag har precis köpt ett par otroligt fina manschettknappar i silver som jag ska ge till min blivande i morgongåva. Tyvärr har han sett dem, men jag har sagt åt honom att glömma dem i några dagar och han fattade vad jag menade och frågade inte mer. Ska ni ge/har gett en morgongåva till era makar?

• Svar på tråden Fler som ska ge morgongåva till maken?
  • Freakie
    Gopplan skrev 2011-07-03 22:28:45 följande:
    Jag har precis köpt ett par otroligt fina manschettknappar i silver som jag ska ge till min blivande i morgongåva. Tyvärr har han sett dem, men jag har sagt åt honom att glömma dem i några dagar och han fattade vad jag menade och frågade inte mer. Ska ni ge/har gett en morgongåva till era makar?
    Japp, han kommer att få en klocka Är beställd men har inte fått hem den än. Har vet dock redan vad det är för någon, kostade ganska mycket och då ville jag verkligen att det skulle vara rätt modell.
  • Gwennie

Jag har också köpt ett par manchettknappar. De är i borstad silver med vårt monogram ingraverat. Det är min morgongåva till honom, men han får dem på bröllopsdagsmorgonen istället för dagen efter så att han kan använda dem under dagen D.

Svar på tråden Fler som ska ge morgongåva till maken?