Besviken släkt?
Hej!
Vi har nu bestämt oss att vi snabbt och enkelt tänker gå och gifta oss (borgeligt).
Ska boka tid till om 2v.. sen har vi tänkt ha en enkel "spritfest" på lördagen efter för dom som kan/vill komma, eftersom det blir rätt kort varsel då vi gifter oss hemligt.
Vi tänker boka in "släktmiddag" för iallfall min och sambons mamma så vi vet att dom kan komma iallafall.
Men.. min bror och sambons ena bror bor rätt långt bort så det är rätt liten risk att dom kommer fara hit (iallafall inte min).. och nu for sambons andra bror på utlandstjänst mitt i allt och kommer inte heller vara hemma.. så alltså kommer inga av våra syskon kunna vara med.. eftersom vi inte gör nåt "bröllop" av det hela och bara en enkel fest så tänker vi att det inte är så noga.. men kommer dom bli besvikna måntro??
Inte för att nu ni kommer kunna svara på det.. men..
Eftersom vi inte vill göra nån speciellt stor grej av det hela så tror vi ju att de kommer förstå.
Någon annan som gift/tänker gifta sig hemligt eller med kort varsel och då vet att inte några av de närmaste kan komma?