Jag blev hippad i lördags :)
Helt underbar möhippa hade jag i lördags.. blev totallurad och överraskad :) 8.30 fick jag ett samtal från "arlanda skyfall" som sade att "detta är din möhippa" "du kommer idag hoppa fallskärm- du och jag kommer ha det väldigt trevligt tillsammans"-- shit vad chockad jag blev. Först att jag blev så lurad, och för det andra att jag har alltid sagt att det är det enda jag inte vill göra.. HOPPA FALLSKÄRM :) men men.. det var bara att luras. Han sade att jag har 1 timme på mig att ta med mig saker som han listade upp..såsom hotpants, slimtop osv. sedan så väntade en taxi mig utanför huset o körde mig till hemlig destination.. det blev poledance,- ni vet med en strippstång.. det blev femkamp (i formatet som tjejerna själv hade gjort och som hade mening att förbereda mig inför gitermålet), sumobrottning, kasta gamla ex i format av ägg, det blev en underbar mysig picknic och bad.. jag hade en liten söt krona på mitt huvud.. precis i min stil =) det blev att basta på en hel bastuavdelning som tjejerna hade hyrt till oss..och jag blev fixad i håret o sminkad av en kompis som är sminkös/hairstylist och sedan blev det en middag ute o party.. :) Hade massa uppgifter också hela dagen :) Som jag klarade tydligen galant. Det var så kul! mina vänner hade verkligen gjort en dag för mig.. :) Jag är så glad bara så var tvungen o prata av mig =)