• LillS

Mini-kaviartuber?

Hej!

Jag undrar om någon vet var man kan få tag på pyttesmå kaviartuber? Har sett sådana nån gång, men kan inte komma på var...

/S

• Svar på tråden Mini-kaviartuber?
  • Lill Anna  8/7-04

Kolla cafér på tex skolor.. Jag vet att både gymnasieskolan och komvux där jag bor har (har haft)sånna.

• cherlindrea

Jag har också bara sett dem på restauranger och kiosker typ Pressbyrån och 7eleven.

• Catarina

Kanske känner du någon som har tillgång till kort på "Martin Olsson"? Där kan du köpa storpack med sådana

• LillS

Tack, ska kolla upp det!

Catarina, jag var bara ute efter en tub, men tack ändå

• oktober 2003

pressbyrån har såna i smörgåsdisken, tillsammans med portionsförpackningar av philadelphia. :)

• Alyssa

Jag har sett det på Hemköp

• LillS

Nu har jag varit på Pressbyrån (finns bara en här i Luleå), men de hade inte =(
    Är det nån i Luleåtrakten som har vet av något annat ställe skulle jag bli glad =)

• Paulina

Hah! Att det var i Luleå borde du har sagt innan! Det var nämligen just där som jag stötte på den enda mini-kaviartuben som jag någonsin sett och det var på Stadshotellets frukostbuffé. Det där fina hotellet intill parken, du vet?

Kanske om du frågar snällt kan du få en (det var väl bara en som du ville) eller åtminstone uppgifter om var de köper dem!

• LillS

Tack! Ska höra mig för med dem =)
    Och du har helt rätt, borde ha sagt att det gällde Luleå, men det tänkte jag inte ens på när jag skrev inlägget...

• Johanna = en lat kock

det brukar finnas hos alla restauranggrossister...

om du känner någon som har restaurang, hotell eller kafe så kan de hjälpa dej att köpa en låda

Svar på tråden Mini-kaviartuber?