• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Mmmaria

Jag spanar på bröllopsgästerna som börjar samlas inför vigseln...
  • Mmmaria

Jag försöker gå på toa innan vigseln. Inte lätt med 7 lager tyll och tyg. Bland annat fastnar en toaborste i klänningen...
  • Mmmaria

Efter vigseln. Det regnar sockerhjärtan och ris....
  • daniiel
    Mmmaria skrev 2012-10-24 10:43:39 följande:
    Haha, gud så roligt och gulligt att han ber om ursäkt innan : ) Tur att han inte föll !
    Haha ja, jag blev lite förvånad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. och jag höll på att verkligen börja gapskratta, så jag fick verkligen bita ihop :)
  • daniiel
    Mmmaria skrev 2012-10-24 11:13:50 följande:

Efter vigseln. Det regnar sockerhjärtan och ris....
    Den här bilden var ju helt underbar! Ni ser så vackra, men framförallt lyckliga ut :)
  • Mmmaria

Jobbigt om man är i kyrka och det ska vara högtidligt.

Jag småskrattade under stora delar av vår vigsel för sångerskan som vi hyrt in sjöng sååååå falskt och min man viskade små skämt om detta under sångerna. Jag var väldigt nära ett hysteriskt skrattanfall. Vet inte hur det hade slutat...

daniiel skrev 2012-10-24 11:44:30 följande:
    Haha ja, jag blev lite förvånad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. och jag höll på att verkligen börja gapskratta, så jag fick verkligen bita ihop :)
  • daniiel
    Mmmaria skrev 2012-10-24 15:14:44 följande:

Jobbigt om man är i kyrka och det ska vara högtidligt.

Jag småskrattade under stora delar av vår vigsel för sångerskan som vi hyrt in sjöng sååååå falskt och min man viskade små skämt om detta under sångerna. Jag var väldigt nära ett hysteriskt skrattanfall. Vet inte hur det hade slutat...

Haha nej, är det sant? Usch, vad tråkigt. Vi chansade hej vilt på sångerska, vi hade bara hört ett klipp på youtube och litade på vad en vän sa (han som rekommenderade henne). En väldigt ung tjej, men hon var väldigt duktig också :) Vi hade vår då 4,5år gamla dotter som brudnäbb och hos oss var det hon som stod för skämten. Hon "sprang" mellan oss och tärnorna under vigseln och hade åsikter om det mesta som skedde under vigseln :P Hon viskade dock, så det var nog bara vi som hörde, men vi kunde ju inte låta bli att småskratta lite. Tur att man står med ryggen mot gästerna, så syntes det kanske inte riktigt lika tydligt :P
  • Mmmaria

Japp, mulet och duggregn. MEN det gick att plåta ute och ha vigseln ute för vi stod under tak (paraplyer till gästerna). Man ser inte riktigt på bilderna hur vädret var (se mina foton på s 49 i tråden).

agjzut skrev 2012-09-22 20:14:04 följande:
    Har inte läst allt, men är det någon som har bilder från sin dag när det är "dåligt" väder typ regn o.s.v.?? :)
  • GustavB
    Fjärilen skrev 2012-10-30 09:50:23 följande:
    En av mina favorit bilder är den här. Vi sitter vid vigselplatsen efter vigseln.

Tjusigt, och otroligt fint landskap, vart är det?
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!