Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jobbigt om man är i kyrka och det ska vara högtidligt.
Jag småskrattade under stora delar av vår vigsel för sångerskan som vi hyrt in sjöng sååååå falskt och min man viskade små skämt om detta under sångerna. Jag var väldigt nära ett hysteriskt skrattanfall. Vet inte hur det hade slutat...
Jobbigt om man är i kyrka och det ska vara högtidligt.
Jag småskrattade under stora delar av vår vigsel för sångerskan som vi hyrt in sjöng sååååå falskt och min man viskade små skämt om detta under sångerna. Jag var väldigt nära ett hysteriskt skrattanfall. Vet inte hur det hade slutat...
Japp, mulet och duggregn. MEN det gick att plåta ute och ha vigseln ute för vi stod under tak (paraplyer till gästerna). Man ser inte riktigt på bilderna hur vädret var (se mina foton på s 49 i tråden).
En av mina favorit bilder är den här. Vi sitter vid vigselplatsen efter vigseln.