• Vicke

Hjälp! Akut tips på tärnklänningar i Skåne!

Hej alla!

Snälla hjälp mig med tips!

Vi ska gifta oss den 23 juli. Jag och mina tärnor beställde klänningar genom Bal och brud i Malmö den 27 mars. För att göra en lång historia kort står vi nu utan fyra (av fyra) tärnklänningar, pga fyra felsydda klänningar (varav en har varit felsydd två gånger) och en klänning har inte kommit alls!!! Och leveransen av de felsydda klänningarna skulle varit senast i fredags (1 juli), men de har inte heller kommit!!! Min klänning är dessutom hos en sömmerska som måste göra en hel del ändringar på den (trots måttbeställning!), men den hinner bli färdig i tid, tack och lov...

Var kan vi få tag i tre ljusrosa, knälånga tärnklänningar på två veckor?

Ledsna hälsningar från en besviken blivande brud i Skåne

• Svar på tråden Hjälp! Akut tips på tärnklänningar i Skåne!
  • Angelika&Simon

Sök på Google så får du upp förslag på massa olika butiker som säljer klänningar :)

• Kattpoet

Om du går in på Halens och tittar på klänningar, kan du kolla på rosa klänningar endast och då finns dessa.

Klänning

Klänning

Klänning

Klänning

Klänning

Klänning
    Klänning

Klänning
    Klänning

• SnuttisSessan

Atelje MB i vinslöv har klänningar ring och hör med dem ?

• Vicke
    Kattpoet skrev 2011-07-07 11:47:40 följande:
    Om du går in på Halens och tittar på klänningar, kan du kolla på rosa klänningar endast och då finns dessa.

Klänning

Klänning

Klänning

Klänning

Klänning

Klänning
    Klänning

Klänning
    Klänning

Tack så jättemycket!!!
  • Kattpoet

Jag har för mig att de har express utkörning och ni kan ju prova några olika och skicka tillbaka de som inte passar.

• Vicke
    Kattpoet skrev 2011-07-07 11:58:35 följande:
    Jag har för mig att de har express utkörning och ni kan ju prova några olika och skicka tillbaka de som inte passar.
    Tack än en gång för tipset! Ska visa detta för mina tärnor... Glad
Svar på tråden Hjälp! Akut tips på tärnklänningar i Skåne!