Inlägg från: Pinkgrape |Visa alla inlägg
  • Pinkgrape

Har börjat ångra att jag förändrade ringen..

Dejli skrev 2011-07-08 14:56:58 följande:
    Jag tror er vän har all förståelse för att ni minskat bredden på den av bekvämlighetsskäl. Det är ju faktiskt långt ifrån alla som vill ha så breda ringar, så jag tycker nästan det var lite klantigt att göra den SÅ bred utan att höra efter. Du har ju inte tagit ner den så mkt ändå tycker jag.

Om du gillar den som den är nu så är det ju fortfarande den ring din vän gjorde, men lite smalare. Jag tycker fortfarande att det är väldigt breda ringar, trots att ni tagit ner den. Du ska ha förhoppningsvis ha den i väldigt många år, och då måste den kännas rätt.
    Jag kunde inte hålla med mer om det du skriver. Jag tror också att er vän förstår att ni valde att göra dom lite smalare, för det är, som många (alla?) här skriver väldigt brett med 7mm. Speciellt om man vill ha plats för en vigselring senare också. Min förlovningsring + vigselring är 6mm och jag tycker det är rätt brett.

Det enda jag kan tänka är att ni kanske skulle bett er vän att göra om dom lite, men nu är ju det försent och skitsamma. Som Dejli skriver, så är det ju fortfarande samma ringar :)

Är det ringen rom du har i ditt bildgalleri och som visningsbild här? Väldigt vacker är den tycker jag isåfall :D Väldigt snyggt med mönstret där :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Har börjat ångra att jag förändrade ringen..