Den BÄSTA axelbandslösa BHn för större byst?
Jag har storlek 75F och vill gärna ha en axelbandslös bh till bröllopet.
Vilken rekommenderar du?
Vilken är bäst? Varför?
Fördelar, nackdelar?
Stora eller små i storleken?
Länk?
Jag har storlek 75F och vill gärna ha en axelbandslös bh till bröllopet.
Vilken rekommenderar du?
Vilken är bäst? Varför?
Fördelar, nackdelar?
Stora eller små i storleken?
Länk?
Har hittat denna, www.uppercut.se/default.asp&productnumber=UPGWO9323C99&categoryid=66&pagenr=1&productsperpage=20&search=&modeltype=&orderby=1&frompage=products
Någon som har erfarenhet av den?
Eller denna, nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-bra-690001-770/
Någon med erfarenhet av den?
Har ingen egen erfarenhet, men har hört mycket bra om Wonderbra..
Det allra bästa kanske är att prova i butik.. Vart bor du? :)
I see..
Kika på kommentarerna längre ner på sidan, den verkar vara en hit ju.. :)
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-lace-b-690011-426/
Wonderbra is the shit! Lånade en av min kompis och dansade hela natten utan problem. Nu har jag inte jättestor byst längre, men tycker det är svårt med axelbandslösa bh'ar.
Ska köpa en Wonderbra nästa vecka då jag ska till Skottland. Där kostar de ca 350:- jämfört med a 500:- i Sverige.
Vet man vilken storlek man ska ha kan det vara värt att beställa från UK eller USA!
Kan vara värt att gå in i en underklädesaffär o prova. De där m storlek e inte lätt... Har jämt trott att jag haft en viss storlek men visa sig att jag hade fel o vilken skillnad de blev. Litet tips bara. Köpte min i butik o e toknöjd! Har inget tips annars...
Wonderbra är lätt bäst och min absoluta favorit. Jag har 80ff och den sitter som en smäck :) kolla asos.com där den ofta är billigare och jag tror att de inte har någon frakt just nu :)